AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Har overtatt en leilighet av min gamle far. Dusjen er bare 3 år gammel, men han har ikke vært så flink til å rengjøre den, så det er masse såpe/kalkrester på dørene/veggene. Har hørt så mye forskjellig om hvilket produkt som gjør arbeidet enklest, fra vanish til zalo og eddik. Har DU et tips å komme med? Noe som kanskje ikke innebærer veldig mye gnikking, da jeg har en del smerter i leddene grunnet sykdom. Mvh meg Anonymkode: 1fae2...888
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Domestos! Sprut en grei mengde på dørene og gni det utover så det dekker hele døra (jeg bruker den grove siden av en svamp). La det sitte litt før du bruker dusjen til å spyle av. Det funker gull. Jeg bruker ikke annet til å vaske badet med. Dusjen, vegger, vasken og do 😉 eneste unntak er speil. Anonymkode: 4e661...c00
Keppe Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Kjøp tre liter billig cola.... sprut det raust på overflaten, la virke og skyll/skrubb med svamp....
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Kalk fjernes med kalkfjerner, dvs noe surt. Sitron, eddik eller proffesjoenell kalkfjerner. Kjemi er ikke noe hokuspokus. Anonymkode: 9b853...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå