Gå til innhold

Clinique Brow Sculptin Dou

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Fant denne til bare 99 kr på SN nå...

Men lurer på hva produktet EGENTLIG ER? Jeg så på en brun og rosa farge-konsistensen ser litt kremaktig ut. Er det til bryn og som skygge? Hvordan er konsistenesen?

Noen som har testet ut denne,eller sett på den? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Øyebrynskrem...har vurdert å kjøpe en slik i evigheter. Må kikke på denne, takk for tipset :)

Rettelse: dette er en duo som har øyebrynskrem (den lyseste mener jeg å huske) OG brunt pudder.

Har mer lyst på øyebrynsgele..men finner det ikke :forvirret:

Endret av susanne
Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet
Øyebrynskrem...har vurdert å kjøpe en slik i evigheter. Må kikke på denne, takk for tipset :)

Joda,hyggelig det-og prisen var også hyggelig.

Men hvorfor er noen rosa-fraget da?

PS: OM du er på utkikk etter bra øyebrynspudder,kan jeg på det varmeste anbefale Shiseido. Den inneholder brynspudder og kompakt eyeliner. (Kompakt eyeliner er lettere å legge jebnt og gir ikke så "sterk" strek...)Bare et lite tips liksom... ;)

Skrevet
Joda,hyggelig det-og prisen var også hyggelig.

Men hvorfor er noen rosa-fraget da?

PS: OM du er på utkikk etter bra øyebrynspudder,kan jeg på det varmeste anbefale Shiseido. Den inneholder brynspudder og kompakt eyeliner. (Kompakt eyeliner er lettere å legge jebnt og gir ikke så "sterk" strek...)Bare et lite tips liksom... ;)

Har sett de i virkeligheten, og de er ikke så rosafarget som de ser ut som. Digresjon; de grønne kompaktene til Clinique er overraskende lette å motstå :)

Du vet ikke om øyebrynsgele? På makeupalley.com så bruker mange det, og det ser så fint ut. Men finner det ikke i butikkene :sur:

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Hmm...Har ikke YSL en slik en? Vet ikke helt om det er øyebrynsgele,men...

Tror de har en sånn med to ender til øyebrynene...den ene enden er det maskara-børste og den andre enden er det sånn svmp-applikator,om jeg ikke husker feil!

Er det slik du mener? ;)

Skrevet
Hmm...Har ikke YSL en slik en? Vet ikke helt om det er øyebrynsgele,men...

Tror de har en sånn med to ender til øyebrynene...den ene enden er det maskara-børste og den andre enden er det sånn svmp-applikator,om jeg ikke husker feil!

Er det slik du mener? ;)

Neimen ikke sikker på hva jeg mener ;) Trodde kanskje det kom i tube, men hvem vet... Søkte litt på strawberrynet selv, og fant en brow sculptur med farge fra Lancome og BB. Tror jeg venter med å kjøpe dette.

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Forresten...nå fant jeg den jeg skrev om istad. Du finner den på SN. Heter YSL Brown and Liner. Mulig den er noe? Står jo ikke noe om den da?

Skrevet

Susanne: De har en øenbrynsgele på HM som faktsisk er ganske god :) Den minner om en gjennomsiktig maskara og heter eyebrow gel el l. Tror Bodyshop også har, ellers har jeg ikke sett det noe annet sted på en stund.

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Men var det ikke med farge hun var ute etter da? :roll:

Enig at den på H&M er bra-og kjempe billig.

Skrevet (endret)

Var kanskje litt rask i svingene der ja :ironi:

men som du sa, den øyenbrynsgeleen er uansett god.

Endret av Amalthea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...