Hege899 Skrevet 16. januar 2021 #1 Del Skrevet 16. januar 2021 Når er neste pressekonferanse der vi får vite om de letter eller strammer inn på restriksjonene mtp feks hjemmekontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Mandag visstnok iflg avisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. januar 2021 #3 Del Skrevet 16. januar 2021 Kl 14 på mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Del Skrevet 16. januar 2021 Mandag. Og jeg gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon_child Skrevet 16. januar 2021 #5 Del Skrevet 16. januar 2021 KvinneguidenBruker skrev (1 minutt siden): Mandag. Og jeg gruer meg. hvorfor gruer du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Del Skrevet 16. januar 2021 moon_child skrev (7 minutter siden): hvorfor gruer du deg? Fordi jeg har tenkt og trodd at kanskje barneidrett kommer igang igjen, men alt tyder på det motsatte. Jeg er pessimistisk både i forholdet til mutantvirus og lengde på nåværende tiltak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. januar 2021 #7 Del Skrevet 16. januar 2021 Hvorfor kan de ikke bare gjøre dette i helgen? Vi vet jo allerede nå at det ikke blir noen særlige lettelser jamfør Nakstad, så hvorfor vente? Bare viderefør og klin til idag da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne30 Skrevet 17. januar 2021 #8 Del Skrevet 17. januar 2021 Elhaym skrev (15 timer siden): Hvorfor kan de ikke bare gjøre dette i helgen? Vi vet jo allerede nå at det ikke blir noen særlige lettelser jamfør Nakstad, så hvorfor vente? Bare viderefør og klin til idag da. Enig... Stress å vente. veldig spent på i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg