Gå til innhold

Interiørdesigner ved salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selge min leilighet i Trondheim til våren. Den er fra 2010 og på 56 kvadrat. 1 soverom. Er brukt som utleie nå, og den er ikke veldig fint møblert. Ønsker derfor å ha en interiørdesigner og leie møbler/interiør for styling før salg. Har skjeggkre i leiligheten så vil ikke kjøpe inn møbler selv da jeg ikke vil ha de inn der jeg bor nå pga dette i ettertid. 

Hva kan man forvente at dette vil koste? Tenker da feks leie av seng, en sofa, spisebord og noen pyntegjenstander/bilder? 

Anonymkode: d352d...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert rundt 10.000. Ta kontakt med en megler i god tid sånn at dere kan planlegge andre endringer som å male etc. som kan være en annen billig måte å heve helhetsinntrykket. 

Anonymkode: 9bb51...190

Skrevet

Sette inn tiltak mot skjeggkre også kanskje? 

Anonymkode: e0afc...474

• Liker 5
Skrevet

Enig med AB over. I dette tilfelle tror jeg dokumenterte tiltak mot skjeggkre vil jeg langt større uttelling enn styling.

Anonymkode: 0c0dd...d0a

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at de som driver med boligstyling ønsker å pådra seg oppdraget om de må sanere møblene etterpå. 

Anonymkode: 26368...577

• Liker 6
Skrevet

Ble virkelig skeptisk nå. Tenk om noen kjøper møbler/gjenstander som er brukt til styling av TS sin leilighet, og så får infisert huset sitt med utøy.

Rart at du ikke tenker på dette, når du er så redd for selv å ta med deg krypene til din neste bolig.

Anonymkode: dd1e0...2fa

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe stylingfirma vil inn i din leilighet med sine møbler når du har skjeggkre. Jeg tviler også på at noen vil kjøpe en leilighet som har skjeggkre, da må de få den til en billig penge. 

Anonymkode: e21cd...f97

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sette inn tiltak mot skjeggkre også kanskje? 

Anonymkode: e0afc...474

Det er gjort, har ikke sett de på over 9mnd, men man kan jo ikke garantere at de er borte... 

Anonymkode: d352d...507

Skrevet

Håper det er slik at stylingfirmaene har rutiner for hvordan de skal håndtere stuling av leiligheter med skjeggkre. Tenkt på spredningsfaren, usj. 

Anonymkode: 1df88...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...