Frk77 Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Hei...begynner å bli på nippet til frustrert. JEG har ikke lyst på sex eller nærhet mer. Blitt værre de to siste åra og samboer har ikke fått seg no særlig på et år snart. Syntes synd på han for han er tålmodig og så vidt jeg vet ikke utro. Har snakka med legen og alt av hormoner osv er som de skal så ikke noen tidlig overgangsalder heller. Jeg elsker mannen min og ønsker ikke å gå fra han. Vurderer å si til han at han kan få lov å ha sex med ei annen dame om han vil, bare for å slippe mas. Trodde aldri jeg skulle bli avholds på sex, men det frister meg ikke!!!! Noen forNuftige tips/råd der ute? 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hvorfor i alle dager klarer ikke kvinner og menn som er glade i sex å finne hverandre? Ser støtt og stadig at mannen vil ha, men hun vil ikke ha - og om vendt. Jeg er i en tilsvarende situasjon som samboeren din, og har egentlig gitt opp. Har satt meg en tidsfrist som jeg skal holde ut i forholdet, og den forholder jeg meg til med tanke på barna. Skjer ingen endring innen denne fristen så forlater jeg ekteskapet. Har snakket om problemet (ikke tidsfristen) med kona som har lovet at vi skal jobbe med dete, men ingenting skjer. Kun jeg som forsøker å bedre situasjonen. Så nei, jeg har dessverre ingen god løsning til deg, men kommer til å følge denne tråden. Blir interessant å se problemstillingen fra andre siden. Lykke til! Anonymkode: c5e03...d36 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har det litt som deg, ts. Jeg kjenner plutselig ikke behovet, mens mannen har store behov. Det oppleves som mas, og at han "jakter"/klår/hinter absolutt hele tiden. Det er ubehagelig og trist at det er sånn. Jeg får dårlig samvittighet, og tar meg sammen ca en gang i uka og har sex. Han "fortjener" jo sex i forholdet, og det er jeg som er problemet... Men det gir meg 0. Anonymkode: ee919...036
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Du får nok lyst på sex med ny gubbe. Anonymkode: 020ca...446 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Er det han du ikke har lyst på lenger . Eller sex i det store hele. To ulike metoder å fikse det.? Anonymkode: 3c61c...f28
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har mistet lysten på alle jeg har vært sammen med etter ca ett år. Lysten forsvinner i takt med den intense forelskelsen. Anonymkode: 7da6a...017 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå