Gå til innhold

Noen her som har prøvd sexhuske? 😛

Gjest lillemy36

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare prøvd den som festes på døren, men det ble tøft å være dørhengsler... Skulle jeg velge en nå så må det bli en man skrur fast en kraftig krok man fester i takbjelken, altså at den som henger fritt og har solid takfeste... jeg liker hengekøye da, men det er vel litt for kaldt akkurat nå på den her årstiden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har. Dessverre så reklamen og fantasien bedre ut enn virkeligheten. Det var litt skummelt å henge i den uten kontroll og remmene var litt vonde. Og det var liksom ikke noe å støte imot. Vi tok den ned etter hvert forsøk (kunne ikke akkurat ha den hengende fremme med småbarn i hus og besøk som kom inn dørene). Og etter noen få forsøk, kom den ikke opp igjen. Mulig vi ga opp for tidlig.

Men, vi har ikke gitt opp håpet. Vi har tenkt å investere i en god hengekøye som passer til formålet. Da henger den flyvende bedre (uten vonde stropper/stenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har, og den er moro. Jeg er overvektig, så akkurat den stroppen man sitter på, måtte vi modifisere for at det ikke skulle bli ubehagelig 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fungerer sexhuske da? vil ikke den som ligger i husken bare ligge og dingle frem og tilbake? 

Anonymkode: 24926...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ff hadde det hjemme. Bare pakket den inn i boden når barna var der. Var egentlig ganske chill for jeg slapp jo å jobbe mens jeg red han. Eneste var at jeg ikke fikk slappet helt av mtp hvor mange bakterier det sikkert var i den fra andre jenter 😂 Var heller ikke så lett å finne riktig stilling uten å skli rundt i stroppene, følte de ble for løse uansett hvor mye han strammet.

Anonymkode: 06cd3...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan fungerer sexhuske da? vil ikke den som ligger i husken bare ligge og dingle frem og tilbake? 

Anonymkode: 24926...e4f

Hvis du sitter i husken så tar jo mannen og holder fast i stroppene. Så du er vektløst og nyter deilig sex.... Har så lyst til og prøve .. Men er dyrt og den kan jo ikke festes hvor som helst den kroken... For folk skjønner det nok 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy36 skrev (På 16.1.2021 den 2.56):

Var det digg... Noe og anbefale? 😛

Bare å invistere.... morsomt med litt forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd sexhuske, men prøver av og til å huske sex. Teller det? 🤔

Anonymkode: 2de48...428

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd men syns det var litt...meh... man kan oppnå akkurat samme følelsen av å ligge i sengen eller sitte på en stol/benk eller hva som helst. Det er jo penetreringen som er godt, ikke hvordan du sitter/ligger. Vår ligger langt bak i boden. 

Anonymkode: 05b50...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

For dere som syntes det er kleint med en krok i taket; treningsslynge gjør samme nytten og er helt innenfor å ha😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...