Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykehuset har ikke avslått søknaden min, men er et håpløst kriterie jeg må oppnå før jeg får det godkjent. 

Jeg begynner å bli gammel og føler jeg har dårlig tid, de finner ingenting galt hos meg, men hos mannen. 

Er det enklere å få IVF godkjent privat? 

Anonymkode: 465d3...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sykehuset har ikke avslått søknaden min, men er et håpløst kriterie jeg må oppnå før jeg får det godkjent. 

Jeg begynner å bli gammel og føler jeg har dårlig tid, de finner ingenting galt hos meg, men hos mannen. 

Er det enklere å få IVF godkjent privat? 

Spørs hvorfor de avslo?

Er det vekt? 

Det er igrunnen bare å maile dem og redegjøre for dette kriteriet og spørre om pris eller vurdering blir annerledes. 

Anonymkode: 0d1b4...76e

Skrevet

Privat har de vel en øvregrense på mellom 42-44 år. Går du privat får du gjerne begynt behandlingen allerede ved neste mens :) vi gikk privat og angrer ikke! masse lykke til! 

Anonymkode: c3f9e...548

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spørs hvorfor de avslo?

Er det vekt? 

Det er igrunnen bare å maile dem og redegjøre for dette kriteriet og spørre om pris eller vurdering blir annerledes. 

Anonymkode: 0d1b4...76e

Vekt ja, men veier for lite. 

Har stabile sykluser på 28 dager med eggløsning på dag 12-13. Så vekta mi klusser ikke med syklusen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Privat har de vel en øvregrense på mellom 42-44 år. Går du privat får du gjerne begynt behandlingen allerede ved neste mens :) vi gikk privat og angrer ikke! masse lykke til! 

Anonymkode: c3f9e...548

Oi, såpass kjapt ja 😀 Er heldigvis "bare" i midten av tredveårene, men grensa over når tid jeg setter en strek blir flyttet for hvert år 🙈 Vil så gjerne ha dette barnet! 

Ja, jeg tenker også at det er verdt det, tror vi kommer til å angre om vi ikke prøver, men om vi prøver og det ikke skulle gå,  så har vi iallefall prøvd "alt".

Skrevet

Hadde definitivt gått privat. Har vært igjennom første forsøk offentlig selv nå, har aldri før følt meg så oversett og liten i hele mitt liv. Vi tok utredning privat, det var en veldig fin opplevelse - tross vonde tilbakemeldinger.

Skrevet

Kan du ikke kjøre et «dobbelt-løp» 

- start privat: bestill time i dag. Start på neste syklus -søknaden er sendt og når du kan starts offentlig hopper dU over og sparer flere 10 tusener ;)

Anonymkode: ef07f...fd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...