AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg hørte en gang at de som har sjette sans ofte har problemer med elektronikk. er det noen som vet om dette stemmer? Jeg har alltid hatt det jeg vil kalle en veldig sterk magefølelse. Jeg vet ting uten at jeg kan forklare hvordan jeg vet det. Har også under hele barndommen hatt veldig sterke følelser. Har opplevd flere overnaturlige ting - uten at jeg skal gå i så mye detalj om dette. Men over til poenget mitt: ALT elektronisk jeg eier slutter å fungere. AirPodsene mine har vært på reparasjon 3 ganger, og de ble kjøpt for bare et halvår siden. Pcen min har også vært på reparasjon tre ganger på under 2 år. Nå har jeg byttet den ut med en Mac, og bare 6 uker gammel har den nå også tatt kvelden. Jeg skjønner ikke..... Anonymkode: 5a7cc...95f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Det har jeg ikke hørt om. Anonymkode: ec50a...3f9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Kontakt elektriker og sjekk om strømnettet ditt fungerer som det skal . Det er som regel en naturlig og logisk forklaring på det meste Anonymkode: 22e59...f75 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Siden du har den " sjette sans " kan du vel bare be spøkelsene i de elektriske tingene dine om å pelle seg vekk.🤷♀️ Anonymkode: fb265...424 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Dersom det i det hele tatt er en korrelasjon mellom «tror i stor grad på alternative greier» og «duppedittene mine går istykker» så ligger nok det i en eller flere felles kausaliteter. Som f.eks at folk som tror de har en sjette sans osv statistisk sett også har en hang til gammeldags estetikk og derfor gjerne bor i hus med dårlig, ustabilt strømnett - hvilket fører til at elektroniske duppeditter av de fleste slag faktisk tar kvelden fortere (alt fra lyspærer til mobiler, datamaskiner, og faktisk til og med vaskemaskiner, tørketromler og kjøleskap. Generelt har dette segmentet også lavere utdanning enn andre segment av befolkningen, og derfor også statistisk sett både lavere inntekt (dårligere hus) og lavere kunnskapsnivå om både duppeditter og annet. Generelt er også den gjengse alternativ-person en kvinne, hvilket allerede plasserer en i risikosonen for alt ovenstående. Generelt og statistisk sett; ikke automatisk. I tillegg har du effekten av at du allerede har hørt om denne myten om at «evner» påvirker elektromagnetiske felt. Hvilket betyr at du ubevisst ser etter bekreftelse på dette. Vi andre har også duppeditter som ryker, men i stedet for å gratulere oss selv med «overnaturlige evner» så reklamerer vi på driten og får et produkt som virker. Anonymkode: ac47e...8e0 2
prt90 Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Tilfeldigheter, brukerfeil eller feil på det elektriske anlegget i hjemmet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde sjekket det elektriske anlegget først og fremst. Om det er noe galt, kan de elektriske produktene dine rett og slett få overspenn ved lading. Anonymkode: 96e91...af0 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Få en elektriker til å måle spenningen i huset ditt, om du har 400V anlegg så få elektrikeren til å måle nullpunktet. Om dette er frakoblet i e-verket sin ende kan du få dekket reparasjon av elektrisk utstyr som er gått i stykker som følge av for høy eller lav spenning. Anonymkode: 9ea09...453
Gjest Lunaris Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Det stemmer. Er en kjent sak blant klarsynte at elektriske svikter oftere blant de åpne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå