AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Satte inn kyleena for litt over 1 uke siden og nå blør jeg en god del. Fødte for straks 12 uker siden, og har spottet ett par ganger etter renselsen var over, jordmor mente det kunne være tegn på menstruasjon som kommer tilbake. Fullammer, men baby kan sove 6+ timer uten å våkne for mat Hvor lenge er det vanlig å blø etter innsetting av spiral? Og kan det kanskje være mensen som har kommet helt tilfeldig? Anonymkode: aa6d2...8a5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Satte inn min for 5 dager siden og har ikke blødd noe. Men har har menstruasjon 2 ganger mellom fødsel og innsetting. Anonymkode: ae050...3aa
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Jeg satt den også inn 12 uker etter fødsel, og blødde i et par måneder. De første ukene var det ganske mye, og jeg var på nippet til å bestille time og ta den ut igjen. Nå er det 9 mnd. siden den ble satt inn, jeg har ingen blødning og merker ikke noe til den. Jeg vet ikke om jeg ville ha fått tilbake mensen nå uten spiral, jeg fikk den 7 mnd etter første fødsel. Men jeg har i hvert fall ikke noe tegn til den (trodde også blødningene etter spiralen kunne være mensen til å begynne med). Anonymkode: e8518...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå