AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Partneren min sin beste venn har fått seg ny kjæreste. Jeg har møtt henne bare 2 ganger tidligere. Hun er veldig hyggelig og pratsom når vi sitter i gruppe, men med en gang vi to sitter alene får jeg kun ja/nei svar. Til partneren min er hun VELDIG pratsom og kan snakke og fortelle i det uendelige. Tidligere har hun har invitert han (altså, å dra uten meg) til en fest hos en venninne av seg sammen med bestekompisen / kjæresten hennes - mens jeg stod der. Jeg trodde det var en misforståelse og hintet om at VI hadde dessverre ikke mulighet, men da sa hun rett ut at jeg ikke var invitert pga. Corona restriksjoner?? Jeg har vært hyggelig og imøtekommende og gjort alt jeg kan for at hun skal ha hatt det hyggelig hjemme hos oss og kan ikke forstå noe annet enn at hun ikke liker meg? Har naturligvis prøvd å snakke med partneren min om dette, men han sier jo bare "hun er sikkert litt sjenert kanskje?". Det er ikke det inntrykket jeg har så langt og syns heller ikke er en gyldig "unnskyldning" når du er voksen og kommer inn i hjemmet til folk du ikke kjenner. Føler veldig på at jeg blir ekstremt sliten av å skulle tvinge frem en samtale, og fremstår sikkert da som kald/bitchy når jeg ikke orker å prate med henne - men jeg vet ikke mine arme råd. Jeg er jo en sosial og jovial person generelt, men hun her vet jeg ikke hvordan jeg skal takle. Anonymkode: 1aec2...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Oi, det der høres litt spesielt ut ja. Skjønner at du reagerer på det. Hadde sluttet å anstrenge meg, i alle fall. Eventuelt spurt henne rett ut hva om hun har et problem med deg. Anonymkode: 620c7...164 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå