AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Traff min store kjærlighet for 8mnd siden og vi klaffet fra første stund etterfulgt av noen fantastiske minneverdige dater. Ikveld har han grått og hatt veldig vondt, fordi han fortalte meg at han hadde sex med exen sin etter at vi møttes hvorpå hun ble gravid - men tok abort. Hva skal man si/gjøre liksom? Skal jeg slå av han hånda for noe han gjorde i starten? Blir så rådvill. Anonymkode: a2ca1...f40
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hvor lenge etter at dere møttes? Var det etter at dere liksom ble eksklusive? Anonymkode: 07f93...278 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Så han var utro? Anonymkode: 013e1...8a3 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 TS : Ca 1mnd etter at det ble særiøst mellom oss. Med den naturlige forklaringen : " Det bare skjedde"..... Anonymkode: a2ca1...f40
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS : Ca 1mnd etter at det ble særiøst mellom oss. Med den naturlige forklaringen : " Det bare skjedde"..... Anonymkode: a2ca1...f40 Utro mao. Hadde vært bye bye fra meg. Anonymkode: fb4f2...cf5 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Uff 😕 Hva føler du nå da? Hvorfor hadde han kontakt med henne 1mnd inn i et nytt forhold? Var det jevnlig eller kun den ene gangen? Var det lenge siden det ble slutt mellom dem før dere møttes? Har han fortsatt kontakt med henne? Anonymkode: 07f93...278 2
Hannah80 Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Syns det er veldig formildende at han fortalte det selv. Og tydeligvis angrer. 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Hadde dere avtalt at dere ikke skulle ligge med andre da han gjorde det? Jeg hadde gått. Hvis han klarer å holde det DER skjult for deg så lenge, så... Anonymkode: e9f00...016 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Når ble det definert som seriøst? Jeg hadde sex med ei til flere ganger mens jeg datet samboer. Når vi kom så langt at jeg var med henne nesten hver dag og natt, sluttet jeg å ha sex med hun andre. Har gått 8 år nå og jeg har ikke tenkt på å ha sex med noen andre siden. Grett å ha ei på si til en er sikker på at en blir sammen, tenkte jeg. Anonymkode: c5a28...cd4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Han skal ha + for at han var ærlig og fortalte det. Men hvor lang tid etter sexen fortalte han det? Om du kjenner han er mannen i ditt liv, og oppfatter en genuin anger fra ham, så hadde jeg vurdert å gi han en sjanse. Men da skulle altså følelsene mine for han vært så sterke Anonymkode: 8fac8...2db 5
Hannah80 Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde dere avtalt at dere ikke skulle ligge med andre da han gjorde det? Jeg hadde gått. Hvis han klarer å holde det DER skjult for deg så lenge, så... Anonymkode: e9f00...016 Hadde han vært en iskald drittsekk, så hadde han ikke fortalt ts om det som skjedde. Tyder jo på at fyren har dårlig samvittighet. Og innehar en dose moral, tross alt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Hadde han vært en iskald drittsekk, så hadde han ikke fortalt ts om det som skjedde. Tyder jo på at fyren har dårlig samvittighet. Og innehar en dose moral, tross alt. Ja etter sju mnd... Anonymkode: e9f00...016 2
Hannah80 Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja etter sju mnd... Anonymkode: e9f00...016 Han hadde ikke trengt å fortelle det i det hele tatt. Uendelig mange menn og kvinner som aldri får vite om partners utroskap. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Han hadde ikke trengt å fortelle det i det hele tatt. Uendelig mange menn og kvinner som aldri får vite om partners utroskap. Hvis det ikke hadde vært for at han hadde flaks og eksen hans valgte abort, hadde jo utroskapen hans kommet for en dag. TS skal være bra godtroende om hun skulle trodd på en historie han fortalte om hvorfor han skulle begynne å ha samvær med et barn etterhvet. Anonymkode: 31164...d63 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Joda, men her har ts gått gjennom den nyforelskede fasen og tenkt alt var fint. I samme periode har mannen klart å ligge med eksen, fått beskjed om graviditet (flere uker senere), diskutert abort, bearbeidet aborten i etterkant... han var kanskje med også eller? Og alt dette i løpet av et halvt års tid mens han har latt som ingenting overfor ts. Er ikke det røde flagg, så vet ikke jeg. At han forteller nå kan handle om mye.. Det er neppe for hennes skyld. Han må vel lette på samvittigheten, eller kanskje han har røpt seg eller noen har truet med å si det til ts. Hvem vet. Men denne mannen er ikke til å stole på, det er garantert. Og at han er egoist er det ingen tvil om. Anonymkode: e9f00...016 11
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Joda, men her har ts gått gjennom den nyforelskede fasen og tenkt alt var fint. I samme periode har mannen klart å ligge med eksen, fått beskjed om graviditet (flere uker senere), diskutert abort, bearbeidet aborten i etterkant... han var kanskje med også eller? Og alt dette i løpet av et halvt års tid mens han har latt som ingenting overfor ts. Er ikke det røde flagg, så vet ikke jeg. At han forteller nå kan handle om mye.. Det er neppe for hennes skyld. Han må vel lette på samvittigheten, eller kanskje han har røpt seg eller noen har truet med å si det til ts. Hvem vet. Men denne mannen er ikke til å stole på, det er garantert. Og at han er egoist er det ingen tvil om. Anonymkode: e9f00...016 Denne bruker har rett. Jeg skifter mening Anonymkode: 8fac8...2db 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #17 Skrevet 16. januar 2021 TS: De har barn sammen, så det var rett etter de gjorde det slutt og han skulle ha samvær med barnet før han faktisk flyttet ut derfra på ordentlig. Vi hadde datet en mnd før det tydeligvis skjedde. Hun var 2mnd på vei før hun bestemte seg for abort. Men jeg vet kun bare hans side av saken. Vi hentet barnet hans idag og traff på barnemor for første gang. Hun sa ikke hei en gang når jeg kom gående litt i bakrunn, hilste ikke men kun såvidt et hei. Men seff, det er sikkert en bagatell. Men når han var så oppriktig lei seg som han var, gråt og har bært på en skam det har vært vanskelig å holde ut med, så vet jeg ikke. Ikke når hun faktisk ble gravid med han og de har snakket mye om det i etterkant om at hun absolutt ville beholde. Anonymkode: a2ca1...f40
solmåneogstjerner Skrevet 16. januar 2021 #18 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS: De har barn sammen, så det var rett etter de gjorde det slutt og han skulle ha samvær med barnet før han faktisk flyttet ut derfra på ordentlig. Vi hadde datet en mnd før det tydeligvis skjedde. Hun var 2mnd på vei før hun bestemte seg for abort. Men jeg vet kun bare hans side av saken. Vi hentet barnet hans idag og traff på barnemor for første gang. Hun sa ikke hei en gang når jeg kom gående litt i bakrunn, hilste ikke men kun såvidt et hei. Men seff, det er sikkert en bagatell. Men når han var så oppriktig lei seg som han var, gråt og har bært på en skam det har vært vanskelig å holde ut med, så vet jeg ikke. Ikke når hun faktisk ble gravid med han og de har snakket mye om det i etterkant om at hun absolutt ville beholde. Anonymkode: a2ca1...f40 Presset han henne til abort?? Ville ikke likt det om min kjæreste gikk gjennom slikt uten å si ifra til meg.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #19 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS: De har barn sammen, så det var rett etter de gjorde det slutt og han skulle ha samvær med barnet før han faktisk flyttet ut derfra på ordentlig. Vi hadde datet en mnd før det tydeligvis skjedde. Hun var 2mnd på vei før hun bestemte seg for abort. Men jeg vet kun bare hans side av saken. Vi hentet barnet hans idag og traff på barnemor for første gang. Hun sa ikke hei en gang når jeg kom gående litt i bakrunn, hilste ikke men kun såvidt et hei. Men seff, det er sikkert en bagatell. Men når han var så oppriktig lei seg som han var, gråt og har bært på en skam det har vært vanskelig å holde ut med, så vet jeg ikke. Ikke når hun faktisk ble gravid med han og de har snakket mye om det i etterkant om at hun absolutt ville beholde. Anonymkode: a2ca1...f40 Her ville jeg vel reagert mest på at han presset henne til abort 😕 Utfra hva du forteller her ellers, så var vel forholdet deres ikke ennå helt avslutta og rydda opp i når dette skjedde, selv om dere var begynt å date. Han var jo ikke engang skikkelig flytta ut? Da ville jeg ikke blitt overraska over et ‘avskjedsnummer’, eller hva en skal kalle det. De hadde ikke ennå fått avslutta sin egen prosess. Ville vært mulig for meg å forstå og tilgi dette. Anonymkode: 1387a...823 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #20 Skrevet 16. januar 2021 Jeg vet ikke årsaken til hvorfor hun tok abort. Han sier at hun hadde seg med en annen samtidig. Men redd det er en dårlig unnskyldning. Spurte nå om hun visste om meg når de hadde sex, det gjorde hun. Anonymkode: a2ca1...f40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå