AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Jeg er i aldersgruppen der det er anbefalt fosterdiagnostikk. Jordmor ordnet med henvisning og timen kom i posten. Jeg var så dårlig disse ukene det var mulig å ta blodprøven så kom meg aldri til timene. Tok en privat ul hos spesialist men den erstatter jo ikke alle prøvene. Nå er jeg helt på angsten nær for at det er noe galt med baby og jeg blir sprø av å tenke på at jeg må vente til fødsel som er i juni. Jeg har 3 friske barn fra før og den siste født i 2019 men er heller ingen garanti. Uff beklager roteinnlegg ! Måtte bare blåse ut! Anonymkode: 82b2b...7fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Er det NIPT du tenker på? Hvor langt på vei er du nå da? Anonymkode: cee19...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det NIPT du tenker på? Hvor langt på vei er du nå da? Anonymkode: cee19...1e5 Ja. Jeg er 18+3. Ser ut som det er mulighet for å ta en trippeltest før uke 20. Må ringe de å høre mandag. Anonymkode: 82b2b...7fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja. Jeg er 18+3. Ser ut som det er mulighet for å ta en trippeltest før uke 20. Må ringe de å høre mandag. Anonymkode: 82b2b...7fe Gjør det Og husk at selv om risikoen er høyere i din alder, så trenger det jo ikke bety at risikoen er høy. Anonymkode: cee19...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gjør det Og husk at selv om risikoen er høyere i din alder, så trenger det jo ikke bety at risikoen er høy. Anonymkode: cee19...1e5 Takk for svar ❤️ Anonymkode: 82b2b...7fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Greide du virkelig ikke å få noen til å kjøre deg til legen å få tatt en blodprøve? Da var det nok ikke så veldig viktig for deg og da må man bare ta følgene av det. Blir stadig overrasket over hvor tafatte folk er. Anonymkode: cb01d...580 4
teknosilje Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greide du virkelig ikke å få noen til å kjøre deg til legen å få tatt en blodprøve? Da var det nok ikke så veldig viktig for deg og da må man bare ta følgene av det. Blir stadig overrasket over hvor tafatte folk er. Anonymkode: cb01d...580 Blir stadig overrasket over hvor utrolig mannevonde og slemme folk som vandrer ute i det norske samfunnet... Ts, slik jeg har forstått det, er aldri risikoen høy, men høyere med alder. Krysser fingrene og at du blir litt mer avslappet etter trippeltest 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Uansett hvor dårlig jeg har vært under mine svangerskap har jeg alltid greid å komme meg til viktige undersøkelser! Jeg har kastet opp hver bidige dag med alle mine tre fra de satt til de kom ut, inkludert bekkenlåsning hvor jeg ikke greide å ligge ordentlig eller fungere optimalt. Men tvang meg selv og tvang kroppen. Så skjerpings. Anonymkode: 84f88...892 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Uansett hvor dårlig jeg har vært under mine svangerskap har jeg alltid greid å komme meg til viktige undersøkelser! Jeg har kastet opp hver bidige dag med alle mine tre fra de satt til de kom ut, inkludert bekkenlåsning hvor jeg ikke greide å ligge ordentlig eller fungere optimalt. Men tvang meg selv og tvang kroppen. Så skjerpings. Anonymkode: 84f88...892 Dette!! Anonymkode: cb01d...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå