Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i 2,5 år. Kjente hverandre lenge før vi møttes og alltid visst at han er en fantastisk partner. 

Han er en utrolig omtenksom person, støtter meg alltid, har aldri vært sur på meg, klager sjeldent, gjør mer enn 50% av alt hjemme,betaler mer enn meg på alt, er snill, fornuftig med penger, snill mot moren sin, og er rett og slett en drømmemann. Han ønsker seg to barn og gjør absolutt alt for meg og oss. Vi er forlova men jeg føler noe mangler. Vi har ikke samme humor og jeg er ikke så tiltrukket av personligheten hans, og det plager meg skikkelig. Jeg har så lyst til at det skal funke. 

Jeg begynner å vippe mot å ikke ville ha barn, og tenker jo at det er døden for oss... 

Jeg vet hvor heldig jeg er, og hvor mange som skulle ønske de hadde en så fantastisk mann, og jeg vet hva jeg snakker om. Mine tidligere forhold har vært svært destruktive og absolutt ikke bra for meg, og jeg elsker tryggheten jeg har her. Men faen altså! Hva feiler det meg? 🤒🤕

Anonymkode: d3332...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at vi også har fantastisk sex, så er ikke det jeg føler mangler.. 

Skrevet

Uff, det høres vanskelig ut. Dette med barn eller ikke barn er jo en rimelig big deal, da... Hvor gamle er dere? Har du ymtet frempå om at du kanskje ikke ønsker deg barn?

Anonymkode: 560cd...e04

Skrevet

Du er vant til å bli behandla som dritt og savner the ride. Ikke uvanlig.. 

Anonymkode: 3576c...762

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg er ikke så tiltrukket av personligheten hans

Kan du si noe om hva du mener med dette? 

Vil du si at dere er gode venner? At dere kommer godt overens og har det hyggelig sammen? Prater godt sammen? 

Anonymkode: 67b33...fe6

• Liker 1
Skrevet

Du vipper nok mot å ikke ville ha barn  fordi du er ved med å miste interessen for han. 
Du må gjøre opp om du vil fortsette med han. Skjønner det er vanskelig. Hva er deres alder?

Anonymkode: aec57...0cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er vant til å bli behandla som dritt og savner the ride. Ikke uvanlig.. 

Anonymkode: 3576c...762

Det er noe sant i dette. Jeg har vært i destruktive forhold selv med utroskap og voldsomme krangler. Sterke følelser på godt og vondt. Da jeg omsider fant en snill og god mann begynte jeg faktisk å tvile på om jeg virkelig elsket han. For jeg var ikke vant til å elske noen på en ukomplisert måte. Noe manglet uten at jeg klarte å sette fingeren på hva. Og da begynte jeg å lete etter "feil" der det egentlig ikke var noe galt.

Tok litt tid og mye refleksjon før jeg forstod at det var jeg som hadde blitt ødelagt. 

Ellers så kan det jo hende at dere mangler den rette kjemien? Humor er viktig - ihvertfall evnen til å le og ha det gøy sammen. Man må ikke matche 100% på alt. Barn derimot... her er det selvfølgelig kjempeviktig at du er ærlig. For hans skyld.

Anonymkode: 65ca7...cc5

Skrevet

Du liker ham ikke. Fair enough det... 

Anonymkode: 77526...f9f

Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Møtte en mann som var helt fantastisk snill og jeg prøvde og prøvde å bli forelsket, men det gikk bare ikke. Har du vært forelsket i kjæresten din? Har man ikke kjemien er det lite man kan gjøre. 

Anonymkode: 924b9...7eb

• Liker 1
Skrevet

Det høres ikke ut som at du er forelska. Om du valgte han fordi han er snill så er ikke det alltid nok i et forhold. Man er jo kjærester, ikke venner... 

Anonymkode: 4168e...8cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg skjønner deg godt! Møtte en mann som var helt fantastisk snill og jeg prøvde og prøvde å bli forelsket, men det gikk bare ikke. Har du vært forelsket i kjæresten din? Har man ikke kjemien er det lite man kan gjøre. 

Anonymkode: 924b9...7eb

Nei har ikke det 🤔men synes det er vanskelig å kjenne etter også fordi jeg har vokst opp med omsorgssvikt og ikke klarer å knytte meg så til folk. Eneste jeg føler jeg virkelig har elska er eksen😑 jævlig irriterende å elske en som ikke er bra for meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er noe sant i dette. Jeg har vært i destruktive forhold selv med utroskap og voldsomme krangler. Sterke følelser på godt og vondt. Da jeg omsider fant en snill og god mann begynte jeg faktisk å tvile på om jeg virkelig elsket han. For jeg var ikke vant til å elske noen på en ukomplisert måte. Noe manglet uten at jeg klarte å sette fingeren på hva. Og da begynte jeg å lete etter "feil" der det egentlig ikke var noe galt.

Tok litt tid og mye refleksjon før jeg forstod at det var jeg som hadde blitt ødelagt. 

Ellers så kan det jo hende at dere mangler den rette kjemien? Humor er viktig - ihvertfall evnen til å le og ha det gøy sammen. Man må ikke matche 100% på alt. Barn derimot... her er det selvfølgelig kjempeviktig at du er ærlig. For hans skyld.

Anonymkode: 65ca7...cc5

Ja har såklart fortalt han at jeg ikke tror jeg vil ha barn. Men at jeg ikke har bestemt meg enda. 

Skrevet

Du vipper nok mot å ikke ville ha barn  fordi du er ved med å miste interessen for han. 
Du må gjøre opp om du vil fortsette med han. Skjønner det er vanskelig. Hva er deres alder?

Anonymkode: aec57...0cd

Nei vil ikke ha barn, pga manglende interesse for barn og fordi jeg føler at livet er fint nok med hund. Jeg er 26 og han er 32

Skrevet

Kan du si noe om hva du mener med dette? 

Vil du si at dere er gode venner? At dere kommer godt overens og har det hyggelig sammen? Prater godt sammen? 

Han kan ha litt ekle fakter, som å pelle på negler, tørke seg på klær, han vil bare være inne, ser det negative i ting, er ikke praktisk, og generelt veldig mild. Lett å pushe og det liker jeg ikke. Ja. Vi samarbeider veldig bra og prater åpent. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kan ha litt ekle fakter, som å pelle på negler, tørke seg på klær, han vil bare være inne, ser det negative i ting, er ikke praktisk, og generelt veldig mild. Lett å pushe og det liker jeg ikke. Ja. Vi samarbeider veldig bra og prater åpent. 

F... er det meg du snakker om? Alderen stemmer også....

Anonymkode: 0c4df...869

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trygve??

😛

Anonymkode: 33c39...b15

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hehe nei 😅 ikke deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Skjønner. For å være brutalt ærlig høres det ut som om du egentlig ikke liker ham. Du respekterer ham ikke, og kjenner kanskje også på litt forakt? Dette lover ikke godt for fremtiden. 
Jeg forstår at du gjerne ønsker at dette forholdet skal fungere, men jeg tror dere begge vil få det best om dere går fra hverandre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det sånn, og har det sånn av og til ennå. Men det har gått opp for meg at sånn vil det alltid være, fordi jeg har følt det sånn med eksen også etter en stund. Gikk litt lei av han på en måte. 

Hvorfor ikke dra litt på ferie hver for dere/ bruke tid med venner/hver deres hobby og få litt avstand? 

Å tro at det alltid skal være solskinn er veldig dumt. Det er derfor det heter "i gode og onde dager" 😉

Anonymkode: 16ac0...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...