AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Har fått følelser for en venn som er 14 år eldre. Vi har hatt en flørtete tone over flere år, og kjenner på en vanvittig spenning når vi er i samme rom. Vet det er veldig lenge siden sist for oss begge, og vet lite om hva han egentlig liker hos damer. Redd for å være for mye, for lite, shave/ikke shave. Han er en helt annen type enn jeg har vært med før. Jeg er så redd for at han forventer at jeg nærmest er perfekt siden jeg er i 20 årene og han i 40 årene. Vil ikke være en skuffelse etter denne lange oppbygningen. Anonymkode: 9e650...1e7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har fått følelser for en venn som er 14 år eldre. Vi har hatt en flørtete tone over flere år, og kjenner på en vanvittig spenning når vi er i samme rom. Vet det er veldig lenge siden sist for oss begge, og vet lite om hva han egentlig liker hos damer. Redd for å være for mye, for lite, shave/ikke shave. Han er en helt annen type enn jeg har vært med før. Jeg er så redd for at han forventer at jeg nærmest er perfekt siden jeg er i 20 årene og han i 40 årene. Vil ikke være en skuffelse etter denne lange oppbygningen. Anonymkode: 9e650...1e7 Jeg er 42, å om det er glattbarbert på kvinnen 25 eller 40 år gjør ingenting, er glattbarbert selv Anonymkode: 13a75...1eb
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Flere år? Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: fd093...04d Vi har vært bekjente i 4-5 år, og hatt en ekstra god tone siste 1-2 årene. Begge er litt forsiktige, og tar det i et rolig tempo. Anonymkode: 9e650...1e7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 42, å om det er glattbarbert på kvinnen 25 eller 40 år gjør ingenting, er glattbarbert selv Anonymkode: 13a75...1eb Menn skal ha hår.. Anonymkode: eca69...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Så lenge ts ikke tjukk har hun ikke noen grunn til å bekymre seg. Anonymkode: 856fe...137
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Hva skal du bruke han til, kjæreste eller som sexvenn? nei, eldre menn er stikk motsatt... de elsker deg uansett og kan elske det du frykter for å være støttende🧡 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lenge ts ikke tjukk har hun ikke noen grunn til å bekymre seg. Anonymkode: 856fe...137 Kommer an på hva du definerer som tjukk. Er en str 38/40, store pupper og former. Men han bør være klar over det etter å ha kjent meg så lenge. Er aktiv, og har gått flere turer sammen. ts Anonymkode: 9e650...1e7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Hva skal du bruke han til, kjæreste eller som sexvenn? nei, eldre menn er stikk motsatt... de elsker deg uansett og kan elske det du frykter for å være støttende🧡 Jeg går inn i det med et håp om at det kan bli noe mer, har inntrykk av at han gjør det samme. Han har gitt uttrykk for at jeg er en dame han kunne ønske seg barn med. Kanskje derfor jeg er ekstra engstelig. Har ingen erfaring med eldre menn, og føler det er potensielt mye som står på spill. Blir kanskje litt sjenert og forsiktig de første gangene. Anonymkode: 9e650...1e7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer an på hva du definerer som tjukk. Er en str 38/40, store pupper og former. Men han bør være klar over det etter å ha kjent meg så lenge. Er aktiv, og har gått flere turer sammen. ts Anonymkode: 9e650...1e7 38/40 store pupper og former = drømmedame i mine øyne Anonymkode: 13a75...1eb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Skjønner at du tenker sånn ts, men tror helt ærlig at mannen blir glad for å være sammen med deg naken uansett hvilke skavanker du måtte ha. Han bekymrer seg kanskje pga alderen selv! Min opplevelse av å ha sex med eldre menn (og yngre, men siden eldre er tema her) er at de overhode ikke bryr seg om skavankene mine som strekkmerker eller sånt. Men heller helheten og om de liker å være sammen med meg/ha sex med meg. Prøv å slappe av og kos dere. Anonymkode: 3bb02...af2
Hr. Aktiv Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Det jeg tenker er at jeg går ikke så mye etter kropp og utseende slik jeg kansje gjorde før, men det indre teller mere ved økende alder. Hvis han liker deg så er det fordi du er den du er og ikke kan bli. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå