AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Min største frykt er å sleike ei som har utflod, eller har forrige manns spunk rennende ut av musa. Er også redd mensen og slimpropp? Infeksjon og så videre. Mitt spørsmål: vet dere damer når dere er "rene" ? Altså at det ikke kommer noe overraskelser? Da jeg var tenåring hadde jeg ei eldre kjæreste, hun var 13 år eldre enn meg. Jeg var stormforelsket. Men hun hadde en spesiell lukt i musa, slik reke og råtten fisk. Jeg trodde da at slikt var normalt og slikket henne ofte. Nå i ettertid er det jo ekkelt å tenke på hva jeg gjorde. Nesten traumatisk. Er det vanlig i kvinneverden å passe på når dere vet dere skal bli slikket, eller bryr mange seg ikke? Takk for svar. For ordens skyld, jeg liker godt å slikke, bare litt redd? Anonymkode: defe3...9a2
SlemUlv Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Alle har utfold, I varierende grad. Man kan alltids be henne dusje først. Og om man lukter reke, bør man ta en tur til legen. 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg er alltid ren når jeg blir slikket og liker det rent hos partner. Jeg vet når jeg er ren ja. Man kan ikke alltid vite når man får utflod, men jeg pleier å fingre litt i dusjen før jeg skal ha sex, da er det rent inni og utenpå. Vasker med såpe utenpå, ikke inni. Dessverre har jeg inntrykk av at mange folk er grisete. Jeg hadde vært redd for det samme som deg hvis jeg var lesbisk. Anonymkode: 7cf17...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Slimpropp faktisk 😂 Hvis du ikke har for vane å sleike høygravide damer, er ikke det noe å være redd for. Forøvrig kan jeg melde om at her får ingen sleike hvis jeg ikke har vasket skikkelig før sex. Jeg vil ikke oppleves som ekkel av den andre part. Anonymkode: f8970...6c9 19
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Men hvis man har skrævsylte dusjer man først da? Anonymkode: e49c3...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvis man har skrævsylte dusjer man først da? Anonymkode: e49c3...4ad Det veit du vel like godt selv👍 Anonymkode: d42f9...b30
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min største frykt er å sleike ei som har utflod, eller har forrige manns spunk rennende ut av musa. Er også redd mensen og slimpropp? Infeksjon og så videre. Mitt spørsmål: vet dere damer når dere er "rene" ? Altså at det ikke kommer noe overraskelser? Da jeg var tenåring hadde jeg ei eldre kjæreste, hun var 13 år eldre enn meg. Jeg var stormforelsket. Men hun hadde en spesiell lukt i musa, slik reke og råtten fisk. Jeg trodde da at slikt var normalt og slikket henne ofte. Nå i ettertid er det jo ekkelt å tenke på hva jeg gjorde. Nesten traumatisk. Er det vanlig i kvinneverden å passe på når dere vet dere skal bli slikket, eller bryr mange seg ikke? Takk for svar. For ordens skyld, jeg liker godt å slikke, bare litt redd? Anonymkode: defe3...9a2 Skjønner at du er redd. Spesielt dette med at det kanskje renner en annen manns spunk ut av musa når du skal slikke. Det er vanlig. Du er ikke tilfeldigvis ei dame som hater sex? Det finnes mange av dem vet du. Det lukter mye seksuell frustrasjon av innlegget ditt. Anonymkode: 7cd6c...7da 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Høres ikke ut som du liker å slikke i det hele tatt... Anonymkode: 46fed...132
Lisa Rowe Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Finnes nok kvinner som ikke bryr seg mye om hygiene, men min erfaring er at de fleste gjør. Jeg hadde aldri tillatt noen å gå ned på meg før jeg hadde fått dusjet og vasket meg. Liker heller ikke å gå ned på andre som ikke er nyvasket, og jeg har aldri fått en reaksjon når jeg har foreslått å dusje i forkant, så tror ikke det er veldig uvanlig heller. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Det meste v det du beskriver vil jo enten aldri være et problem (hva i huleste er slimpropp?), eller ting som normale kvinner vil sørge for at de ikke utsetter deg for (mensen, infeksjoner som den fiskelukten du beskriver, andres sæd). Men utflod, altså den fuktigheten som er i musa, den vil du aldri kunne unngå. Når vi blir kåte blir vi våt, og når du begynner å slikke så vil vi begynne å bli våte (det er dersom slikking er så bra som forspill, du får dama supervåt). Anonymkode: 3c0a8...8de 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Du høres forøvrig ut som om du har veldig lite erfaring med kvinnelige kjønnsorgan ut i fra det du skriver om som problemstillinger som du er bekymret over her. Anonymkode: 3c0a8...8de 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det meste v det du beskriver vil jo enten aldri være et problem (hva i huleste er slimpropp?), eller ting som normale kvinner vil sørge for at de ikke utsetter deg for (mensen, infeksjoner som den fiskelukten du beskriver, andres sæd). Men utflod, altså den fuktigheten som er i musa, den vil du aldri kunne unngå. Når vi blir kåte blir vi våt, og når du begynner å slikke så vil vi begynne å bli våte (det er dersom slikking er så bra som forspill, du får dama supervåt). Anonymkode: 3c0a8...8de Gravide kvinner har dette oppe i livmormunnen, det "plugger igjen" inngangen og sikrer fosteret mot bakterier utenfra. Før fødselen, når kroppen gjør seg klar til å få ut ungen, løsner denne slimproppen. Noen ganger gradvis så man knapt merker det, andre ganger i en stor kladd. Ikke særlig appetittelig. Men slimpropp er altså noe kun gravide kvinner har, og det er ingen fare for det ellers. Anonymkode: 962a7...e22 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 Du skal selvfølgelig ikke gjøre det hvis du ikke vil. Problem solved Anonymkode: 3096b...816
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Om du syntes det er ekkelt -så lar du vær. Ikke gjør ting du føler går over din komfortsone. Anonymkode: b8827...534
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 Sååå det er ingen som har tenkt til å snakke om at han hadde en 13 år eldre kjæreste da han var i tenårene? Anonymkode: 59090...edb 1
Chantielle Skrevet 16. januar 2021 #17 Skrevet 16. januar 2021 Ryddet for latterliggjøring. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #18 Skrevet 16. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner at du er redd. Spesielt dette med at det kanskje renner en annen manns spunk ut av musa når du skal slikke. Det er vanlig. Du er ikke tilfeldigvis ei dame som hater sex? Det finnes mange av dem vet du. Det lukter mye seksuell frustrasjon av innlegget ditt. Anonymkode: 7cd6c...7da Heyy nei jeg er ikke seksuelt frustrert, er fornøyd jeg. Jeg tør bare ikke å spørre min kjæreste om dette. Anonymkode: defe3...9a2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #19 Skrevet 16. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Det meste v det du beskriver vil jo enten aldri være et problem (hva i huleste er slimpropp?), eller ting som normale kvinner vil sørge for at de ikke utsetter deg for (mensen, infeksjoner som den fiskelukten du beskriver, andres sæd). Men utflod, altså den fuktigheten som er i musa, den vil du aldri kunne unngå. Når vi blir kåte blir vi våt, og når du begynner å slikke så vil vi begynne å bli våte (det er dersom slikking er så bra som forspill, du får dama supervåt). Anonymkode: 3c0a8...8de Så utflod er det samme som fittesaft når dama er kåt?? What? Anonymkode: defe3...9a2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #20 Skrevet 16. januar 2021 Haha så må du passe på så hun ikke spruter eller tisser i det hun kommer! 😂 Anonymkode: c0eae...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå