Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #1 Del Skrevet 13. august 2005 Har hatt vondt i magen noen uker, akkurat som menssmerter hele tiden. Veldig øm på høyre side av magen når jeg trykker. Føler meg oppblåst i magen på en måte. Har hormonspiral, har hatt den i 1½ nå. Kjente den ganske godt i begynnelsen, men det gikk seg til. Er det noen her som har hatt hormonspiral og har hatt smerter/plager med den? Hvordan smerter var det? Jeg skal bestille time til legen på mandag, jeg går å engster meg grønn, tenker alltid det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flaasen Skrevet 14. august 2005 #2 Del Skrevet 14. august 2005 huff, håper det går bedre med deg! Jeg har hormonspiralen, men har ikke hatt noen plager med den. Men smertene du beskriver kan være så mangt, ikke nødvendigvis relatert til spiralen. Synes det er veldig fornuftig å gå til legen, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #3 Del Skrevet 14. august 2005 Takk for det. Det går egentlig ikke noe bedre, jeg fikk ikke sove i natt, har MEGA legeskrekk. Men jeg har jo ikke noe valg lenger, håper det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flaasen Skrevet 14. august 2005 #4 Del Skrevet 14. august 2005 Men hvis det er legevakt der du bor, kunne du kanskje gå dit, så slipper du å vente lenger? På legevakten tar de imot deg, selv om det ikke er akutt... Så får du det overstått, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå