AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Ja, som tittel spør om, hvor satt de? Kan de kun sitte i korsryggen? Jeg har nemlig krampaktig, hyppigere og hyppigere tak i ryggen, men de sitter ca rett under der ribbeina slutter, og ned i korsrygg. Tidligere idag kom det et så sterkt tak at beina sviktet. Så ettersom jeg har gått med disse smertene i hele dag tidvis, som nå er hyppigere, begynte jeg å tenke på om det kan være modningsrier. Anonymkode: a62f3...658
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Altså, ikke for å skremme deg, men det var slikt jeg skjønte at dette var begynnende fødsel og ikke igjen kynnere.. Anonymkode: 51d93...5bc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, ikke for å skremme deg, men det var slikt jeg skjønte at dette var begynnende fødsel og ikke igjen kynnere.. Anonymkode: 51d93...5bc Ikke skremt i det hele tatt, er 38+3, og har gått med modningstegn en stund. Jeg kjenner at det ikke er kynnere, men ja.. Blir bare verre og verre her jeg ligger, kom noen heftig tak i magen nettopp også, som brått forsvinner, og kommer tilbake litt etterpå. Føles på en måte som et tykt belte som blir lagt rundt midjen og strammet til, merkelig greier.. Jeg får ta en paracet å se om det gir seg, hvis ikke tar jeg en tlf til føden å forhøre meg. Anonymkode: a62f3...658
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Jeg ville tatt tiden på dem ja, før det høres jo ut som rier Anonymkode: 41d5b...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Mine rier har aldri sittet i ryggen, men slik du beskriver at magen føles er slik det har vært hos meg. Menssmerter og at det strammes rundt magen. Anonymkode: b93f6...1c5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 Sikkert litt sent nå, men mine rier har kun vært i ryggen. Har aldri kjent noe i magen. Anonymkode: 96134...77b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Jeg syns du skal ringe føden og spørre uansett! Ikke vent, lurer du så ringer du. Det er jo bla. det de er der for😊 Riene mine satt i hoftene, ikke i ryggen i det hele tatt. Jeg brukte lang tid på å skjønne at det var rier fordi alle hadde sagt at riene satt i ryggen/magen. Trodde jeg hadde bekkenlåsning eller noe. Anonymkode: 7f4c0...42e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Ts her De ble aldri hyppigere i natt, de bare økte i styrke, og idag(og i natt forsåvidt) har de kommet nå og da med skikkelig tak. Så kanskje det bare er maserier? Ingen fødsel i gang foreløpig hvertfall. Tusen takk for svar og erfaringer. Var så rart at takene kom midt i ryggen sammen med det beltet rundt midjen, så da hjalp det å høre at andre har opplevd det samme. Mannen blir så veldig redd så fort jeg har små vondt, så vil ikke bekymre han før jeg må, så da er det godt med dere, damer! Anonymkode: a62f3...658
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Det var der smertene satt for meg også under andre fødsel. Første fødsel hadde jeg ikke smerter i ryggen. Jeg tror nok det var nettopp modningsrier det var for meg, for det kom og gikk fra to døgn før jeg fødte. Siden det ikke kjentes slik første gang, tenkte jeg at det er noe galt med ryggen min og i hvert fall ikke rier/sammenheng med fødsel. Da riene kom for fullt, og jeg skjønte hva det var, satt de også mer i det området, i tillegg til foran. Lykke til med siste innspurt og fødsel! Anonymkode: 7260d...ab6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Modningsriene som startet noen dager før satt veldig i korsryggen. Under fødselen satt de i korsryggen og magen (livmorområdet). Anonymkode: 2599e...e78
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Sånn var mine rier. Når jeg var i full fødsel. Anonymkode: efd04...d9b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har to fødsler bak meg og har kun kjent riene i korsryggen og nedover rumpa. Jeg har aldri kjent noe i mageregionen. Anonymkode: db0ed...d40
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 Ved hoftekammene og nedover/innover. Kjentes ut som de plasserte seg der jeg hadde hatt bekkenløsning i 29 uker 🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 118aa...f51
Kassiopeia8 Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Sånn var mine rier. Kjente bare i korsryggen. Var på en måte likt et par dager før fødsel startet, bare da var de mildere og ikke regelmessige. Så tok de seg opp og ble mer intense og regelmessige etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå