Gå til innhold

Hvorfor får ikke alle volumtap i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 51 år og har vært slank/tynn hele livet.

Da jeg var barn hadde jeg bollekinn og som tenåring/ung voksen var jeg rund i ansiktet. 

Etter jeg fikk barn som 32 åring har jeg vært tynn i ansiktet, og har nå det siste året, fått skikkelig volumtap i ansiktet. 

Lurer på om det har noe med at jeg alltid har vært rund i ansiktet helt frem for de siste 15 årene? 

Kjenner mange på min alder som ikke har volumtap i ansiktet, selv om de er tynne. 

Lurer på hvorfor ikke alle damer får det? 

Anonymkode: 92dee...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de som ikke har fått volumtastene har høyere kinnbein feks, eller har de fyllt med Restylane.... Men feite folk har mindre volumtap da fettet fyller opp. Dersom feite slanker seg så blir de ekstremt dratt i ansiktet, skikkelig skap hud når de er voksne, sett mange eksempler på det.

Anonymkode: 8c4bd...dc8

• Liker 3
Skrevet

Fordi folk er forskjellige.

Anonymkode: 00afd...aba

• Liker 2
Skrevet

Fett fyller ut! Når fettet forsvinner blir det poser, slapt. Se på magen til en feit person som slanker seg, slapp og posete! Samme prinsipp! + man mister jo fylde med alder.

Anonymkode: a74b8...37f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje de som ikke har fått volumtastene har høyere kinnbein feks, eller har de fyllt med Restylane.... Men feite folk har mindre volumtap da fettet fyller opp. Dersom feite slanker seg så blir de ekstremt dratt i ansiktet, skikkelig skap hud når de er voksne, sett mange eksempler på det.

Anonymkode: 8c4bd...dc8

Lifehack ja, feite ser faktisk yngre ut når de blir gamle ja, fordi fett fyller ut ansiktet.

Anonymkode: 3df99...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...