Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Er det nokon som har tid og lyst å leggja kort for meg? 

Lurer på korleis den neste tida blir når det gjeld helse og kjærleik.

:)

Anonymkode: 4d736...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei!
Er det nokon som har tid og lyst å leggja kort for meg? 

Lurer på korleis den neste tida blir når det gjeld helse og kjærleik.

:)

Anonymkode: 4d736...3fe

Keiserinnen

Keiserinnen representerer den naturlige kraften som skaper alt liv. Uventende forandringer vil komme din vei. Disse forandringene vil forbedre din hverdag. På et ådenlig nivå vil du oppdage at din intuisjon prøver å kommunisere med deg. Lytt nøye til dette. Selv om det betyr at du må sette av tid til deg selv mens andre forventer din oppmerksomhet. Keiserinnen representerer ubetinget kjærlighet. Den stiller ingen krav. Om vi lar hennes kjærlighet flomme gjennom oss, vil vår frykt forsvinne.

Nøkkelord
- Kreativt potensial - Årvåkenhet - Fornyelse

Anonymkode: aeebb...70f

Skrevet

Hadde du kunnet legge kort på meg også, vær snill? Alt ser så mørkt ut på alle arenaer, trenger litt håp for fremtiden❤️ Helse og kjærlighet først og fremst, gjerne også vennskap og familie. Tusen takk❤️

Anonymkode: 6e438...7ab

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du kunnet legge kort på meg også, vær snill? Alt ser så mørkt ut på alle arenaer, trenger litt håp for fremtiden❤️ Helse og kjærlighet først og fremst, gjerne også vennskap og familie. Tusen takk❤️

Rettferdighet

Rettferdighet står for objektiv innsikt og gode bedømmelser. Livet er som et speil, om vi oppfører oss ærlig vil vi bli behandlet rettferdig. Om våre handlinger er tvilsomme vil vi lide. På et åndelig nivå er det viktig å være i kontakt med jorden. Balanse er et viktig tema. Fokuser på å ha det riktige perspektivet på livet. Trekk deg tilbake og se på livet som om det skulle være en film. Observer dine minner og være ærlig med deg selv. Lag en skala for deg selv hvor du noterer hva som har vært bra for deg og hva som har vært dårlig.

Nøkkelord
- Opplysthet - Bedømning - Avgjørelse

Skrevet

Og meg også ! På tide med sex men skjer lite ....

Anonymkode: adf8a...059

Skrevet

Meg òg? Føler meg tenkt på. Redd for å angre, så vil ikke ta kontakt. Trenger å hente litt mot i et kort ❤ Født i 78-kvinne. Tusen takk ❤

Anonymkode: 73309...604

Skrevet

Ab....70f, greit å spørre om du kunne lagt kort på meg og? 😊

Jeg har mange tanker rundt kjærlighet, relasjoner, vennskap og tro, og lurte på om du kunne lagt kort som passer med dette. Hadde satt stor pris på det ❤️

Anonymkode: 9f1ff...f38

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Rettferdighet

Rettferdighet står for objektiv innsikt og gode bedømmelser. Livet er som et speil, om vi oppfører oss ærlig vil vi bli behandlet rettferdig. Om våre handlinger er tvilsomme vil vi lide. På et åndelig nivå er det viktig å være i kontakt med jorden. Balanse er et viktig tema. Fokuser på å ha det riktige perspektivet på livet. Trekk deg tilbake og se på livet som om det skulle være en film. Observer dine minner og være ærlig med deg selv. Lag en skala for deg selv hvor du noterer hva som har vært bra for deg og hva som har vært dårlig.

Nøkkelord

Tusen takk :)

Jeg tror ordene om «rettferdighet på et åndelig plan» traff meg mer enn ordene i de første linjene. Balanse og kontakt med jorden, og det å finne det rette perspektive på livet. Dette føler jeg er viktige og riktige ord for meg. De siste linjene var ikke like lett å få til å passe, for når jeg ser tilbake på livet som en film, så vet jeg hva som har vært bra for meg og hva som har vært dårlig, men mye av det dårlige og vanskelige som har skjedd, har vært utenfor min makt å gjøre noe med. Mye av det vanskelige jeg står i nå, er også ute av min makt å gjøre noe med. Dette gjelder egentlig de fleste temaer jeg spurte om. Kunne du trukket et tilleggskort? Så kanskje gir ordene i dette kortet mer mening? :)💞

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Og meg også ! På tide med sex men skjer lite ....

Anonymkode: adf8a...059

Eneboeren

Eneboeren representerer tilbaketrukkenhet. Han symboliserer det å være inadvent og det å oppdage oss selv. På et åndelig nivå vil du lære mye av andre. Dette behøver ikke å være spesifikt fra en person. Husk å være åpen for nye opplevelser. Eneboeren står for meningsfylte opplevelser, dybde og innsikt. Stol på din egen dømmekraft.

Nøkkelord
– Refleksjon - Livserfaring - Utforskning

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Meg òg? Føler meg tenkt på. Redd for å angre, så vil ikke ta kontakt. Trenger å hente litt mot i et kort ❤ Født i 78-kvinne. Tusen takk ❤

Anonymkode: 73309...604

De elskende

De elskende viser at avgjørelser må gjøre med hele ditt hjerte. Det er kun når vi tar avgjørelser uten å inngå kompromiss at vi kan oppnå lykke. På et åndelig nivå vil få nytte fra en åndelig leder. Likevel, det er viktig at du ikke følger i blinde. Vær kritisk og lytt til ditt hjerte. Utnytt det som kan hjelpe deg og ignorer støyen. De elskende representerer uskydlighet, tillit og glede. Vi gir vår kjærlighet til andre med enkelhet og uten frykt.

Nøkkelord
- Kjærlighet - Harmoni – Inspirasjon

Skrevet

Ab....70f, greit å spørre om du kunne lagt kort på meg og? 😊

Jeg har mange tanker rundt kjærlighet, relasjoner, vennskap og tro, og lurte på om du kunne lagt kort som passer med dette. Hadde satt stor pris på det ❤️

Anonymkode: 9f1ff...f38

Rettferdighet

Nøkkelord

Skrevet

Tusen takk :)

Jeg tror ordene om «rettferdighet på et åndelig plan» traff meg mer enn ordene i de første linjene. Balanse og kontakt med jorden, og det å finne det rette perspektive på livet. Dette føler jeg er viktige og riktige ord for meg. De siste linjene var ikke like lett å få til å passe, for når jeg ser tilbake på livet som en film, så vet jeg hva som har vært bra for meg og hva som har vært dårlig, men mye av det dårlige og vanskelige som har skjedd, har vært utenfor min makt å gjøre noe med. Mye av det vanskelige jeg står i nå, er også ute av min makt å gjøre noe med. Dette gjelder egentlig de fleste temaer jeg spurte om. Kunne du trukket et tilleggskort? Så kanskje gir ordene i dette kortet mer mening? :)💞

Magikeren

Magikeren er selvbevisst og representerer evnen til å overkomme problemer. Det finnes en god harmoni mellom sinn og intuisjon som Magikeren kan bruke til å påvirke virkeligheten. Det er på tide å gjøre noe åndelig. En form for studie, eller dypere diskusjon rundt dette temaet vil være fordelaktig for deg. Det kan være du møter en åndelig lærer i ditt liv. Denne personen vil være en god mentor for deg og vil gi deg ny innsikt. Magikeren er svært dyktig, mektig og dynamisk. "Pass på hva du ønsker deg, for det kan komme til å skje."

Nøkkelord
- smidighet - konsentrasjon - utholdenhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...