Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 15 år og dypt forelsket i min nåværende kjæreste. Kjæresten min var utro, han klinte med en jente på en fest. Denne festen var den eneste festen jeg ikke var med på. Er jeg dum som lot han være «alene»? Jeg føler meg det. Vil han ikke egentlig være sammen med meg?.... han sier han vil det mer en noe annet, men jeg blir usikker. Denne jenta er ikke en jeg har ett dypt vennskap med. Men hu er snill og vi går i klasse, hu følger heller ikke med på kjærestepar og slikt. Antar hu ikke visste vi var sammen. Situasjonen blir enda værre da jeg finner it om utroskapet gjennom et rykte. Han had latt som ingenting helt til jeg konfronterte han. Jeg sa det foran venns hans. Fikk ikke no svar han bare så på meg, når jeg gikk løpte han etter meg prøvde holde meg fast. Nå har jeg sagt til skolen at jeg er syk for å slippe å møte han. Familien min sier at jeg burde droppe han, men jeg vil ikek droppe på ham. Jeg vil være med ham for alltid. Han har vært med min side når livet var dritt. Burde jeg droppe ham eller la han få en ny sjanse? såret jente på 15, dypt forelsket

Anonymkode: c3218...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 15. Du har hele livet foran deg. Dropp han. Og nei, du vil ikke være med han for alltid. 

Den første forelskelsen føles veldig sterk - og de fleste opplever den i din alder, meg inkludert. Jeg har vært forelsket flere ganger etter han jeg var forelsket i da jeg var 15. 

• Liker 10
Skrevet

Han har brutt et løfte ved det han gjorde. Hvis du ikke dropper han, ser han at det ikke får konsekvenser. Da kommer han til å fortsette. Skjønner det er veldig sårt akkurat nå, men tro meg, du kommer deg gjennom dette. Du kommer til å møte en ny og bli forelsket i en som respekterer deg.

Anonymkode: 41281...eab

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er jeg dum som lot han være «alene»?

Nei, det skal ikke være nødvendig å "passe" på kjæresten.

Vil han ikke egentlig være sammen med meg?....

Dere er unge. Han har tabba seg ut. Det kan godt hende han gjerne vil være sammen med deg, men gjorde ting han ikke burde gjort.

Burde jeg droppe ham eller la han få en ny sjanse? 

Det må du avgjøre sjøl. Det er lett for oss på forumet å si "Dropp han", men det er ditt liv og dine følelser. Han har støtta deg når du trenger støtte. Han har svikta tilliten du har til han. Hvis du ønsker å gi han en ny sjanse så må dere prate sammen. Finne ut hva som skjedde. Hvorfor klinte han med hun andre jenta? Han må klare å være på fest uten å kline med andre, hvis dere fortsatt skal være kjærester. Det er viktig å kunne stole på hverandre.  

Bli enige om hva som er ok og hva som ikke er ok i forhold til andre gutter og jenter. De fleste kjærester er eksklusive, det vil si at de ikke kliner eller ligger med andre. (når det blir et aktuelt tema)

Dere er begge unge. Sjansen for at dere blir værende sammen resten av livet er ikke så stor, men jeg kjenner par som har vært sammen siden de var 15, og som nå er over 50år.

Hvis du dumper han: Kjærlighetssorg går over til slutt. Det finnes helt sikkert andre, fine gutter. Ikke alle gutter er der  for deg når livet er dritt.

Lykke til!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, jeg er 15 år og dypt forelsket i min nåværende kjæreste. Kjæresten min var utro, han klinte med en jente på en fest. Denne festen var den eneste festen jeg ikke var med på. Er jeg dum som lot han være «alene»? Jeg føler meg det. Vil han ikke egentlig være sammen med meg?.... han sier han vil det mer en noe annet, men jeg blir usikker. Denne jenta er ikke en jeg har ett dypt vennskap med. Men hu er snill og vi går i klasse, hu følger heller ikke med på kjærestepar og slikt. Antar hu ikke visste vi var sammen. Situasjonen blir enda værre da jeg finner it om utroskapet gjennom et rykte. Han had latt som ingenting helt til jeg konfronterte han. Jeg sa det foran venns hans. Fikk ikke no svar han bare så på meg, når jeg gikk løpte han etter meg prøvde holde meg fast. Nå har jeg sagt til skolen at jeg er syk for å slippe å møte han. Familien min sier at jeg burde droppe han, men jeg vil ikek droppe på ham. Jeg vil være med ham for alltid. Han har vært med min side når livet var dritt. Burde jeg droppe ham eller la han få en ny sjanse? såret jente på 15, dypt forelsket

Anonymkode: c3218...5d7

Hva faen skal du med en slik drittsekk? Dette er langt ifra siste gang han kommer til å kline med andre jenter og i fremtiden ha sex med andre jenter bak din rygg. Så dropp han. Fordi du kommer til å bli såret gang på gang. Dere er jo kjempeunge så ikke sløs iden på en slik person. 

Anonymkode: 94e5c...b2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...