AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Noen som har studert på høyskole med baby? Hvordan klarte du deg? Anonymkode: 39443...e28
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har ikke gjort det men ut i fra det jeg vet nå så hadde jeg ikke vært redd for det, såfremt det ikke var et studie med masse obligatorisk opplegg. Det er mye mer stressende å ha et lite barn og samtidig stå til ansvar for en arbeidsgiver. Som student er det bare deg selv du svikter hvis progresjonen ikke blir som planlagt. Skal du bruke lenger tid på studiet eller planlegger du å gjøre deg ferdig på normert tid? Anonymkode: 12b45...085 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Takk for svar! Jeg håper på normert tid🙂 Men det kan jo hende det ikke går. Jeg aner ikke🙃 Anonymkode: 39443...e28
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Mamma begynte å studere (medisin), rett før jeg fylte to. Hun klarte å gjennomføre på normert tid, men hun sa at det var tøft til tross for at hun hadde barnefri da jeg var i barnehagen. Det må nevnes da at mamma i tillegg har en kronisk sykdom som kunne være svært utfordrende da hun var/er mye sliten. Det skal nok gå fint, men gode rutiner og god planlegging må nok være tilstede. Hvis du har en baby/er gravid nå, tror jeg at jeg personlig hadde ventet til barnet hvertfall har fått barnehageplass, det hjelper nok mye. Anonymkode: 812bd...ae2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mamma begynte å studere (medisin), rett før jeg fylte to. Hun klarte å gjennomføre på normert tid, men hun sa at det var tøft til tross for at hun hadde barnefri da jeg var i barnehagen. Det må nevnes da at mamma i tillegg har en kronisk sykdom som kunne være svært utfordrende da hun var/er mye sliten. Det skal nok gå fint, men gode rutiner og god planlegging må nok være tilstede. Hvis du har en baby/er gravid nå, tror jeg at jeg personlig hadde ventet til barnet hvertfall har fått barnehageplass, det hjelper nok mye. Anonymkode: 812bd...ae2 Takk for svar🙂 Ja, jeg får ikke tatt med meg barnet på skolen, hehe😜 Anonymkode: 39443...e28
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Jeg skal også det. Ingen obligatorisk undervisning, alt digitalt - Også eksamen. Tar siste året så skal ta to valgfag og skrive liten master. Søkt om å få forlenget masterinnleveringsfristen ila sommeren. Ønsker å begynne å jobbe i august når lille begynner i barnehagen ❤️ Mannen min har permisjon vårsemesteret når jeg skriver masteren, så tror høstsemesteret blir tyngt. Men det er bare to valgfag. Ikke bekymret. Føler jeg har mye fleks som student. Heller ikke verdens undergang om man må forlenge litt. Som en annen sier er det bare oss selv det går ut over dersom man må forlenge. Anonymkode: c1c92...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå