AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Blir du lei deg hvis du foreksempel har invitert til middag og ingen sier noe om maten var god eller at det var hyggelig å komme på besøk? Opplevde dette ofte før, virker som de tok det for gitt å få gratis middag. nå har jeg jo ikke invitert på en stund da på grunn av Corona. Om jeg ble invitert til noen så var det aldri noen som sa hei til meg eller ønsket meg velkommen. Er det sånn samfunnet ar blitt eller er det noe galt med meg? Opplever du også dette? Anonymkode: 53238...1df
Daria Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Det tenker jeg lite over - jeg ser jo at folk liker maten og har det hyggelig. Jeg synes det er mer slitsomt med de som må gjøre et stort nummer ut av å understreke sånne ting... 3
Misanthropis Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Ja opplever at de fleste tar det litt for gitt. Noen svarer samme dag, bare kommer ler og hygger seg og går. Og de er sånn mot alle, på de fleste områder i livet, veldig ansvarsløse og det jeg vil kalle barnslige. mens andre er godt oppdratte og voksne og høflige. det er de samme typene, og de forandrer seg aldri. irriterer meg ikke over det lenger, men stoler ikke på de heller til viktige ting, om du skjønner.
jordbær86 Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Ja, skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå