AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Hei! Jeg hadde blondt hår, og ville farge det brunt/mørkebrunt. Har ikke så mye peiling på sånt, så kjøpte fargen «mellombrun», nr 4. men det ble kølsvart! Dette var permanent hårfarge. Vil gjerne lysne det bittelitt, 1-2 toner holder! Vil slippe å bruke blekemiddel, siden håret mitt allerede er ganske skadet. Finnes det noen shampoer eller andre skånsomme midler man kan bruke for å fjerne/lysne litt av hårfargen? Anonymkode: 9bea8...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Har god erfaring med at head and shoulders shsmpoo vasker ut endel farge. Anonymkode: d4736...9b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Del Skrevet 16. januar 2021 Du kan prøve blonderingsshampo først - på bare litt av håret et sted ingen ser. Hårfarge som lysner bleker jo på et vis, men ikke så sterkt som bleking. Hadde begynt med rådet over her først; sjampo som ikke er hårfargevennlig. Om du etterhvert får oransje/gule toner av lysning kan du bruke fargekur/toning med askefarger. Spørs om det blir oransje eller gulaktig. Eller begge Anonymkode: 47496...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 16. januar 2021 #4 Del Skrevet 16. januar 2021 Min erfaring med all hårfarge man får kjøpt på butikken er at det lysner veldig fort, og jeg har bare vasket håret som vanlig. Head & shoulders er vel anbefalt for ekstra effekt. Ellers ville jeg sterkt fraråde deg å begynne å eksprimentere med enda mer hårfarge/bleking, det er fort gjort å ende opp med et helt annet resultat enn det man forventet (noe du nå har en erfaring med...) og plutselig må du punge ut flere tusen for å få det ordnet opp hos profesjonelle.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Del Skrevet 16. januar 2021 Håret kommer til å bli ganske skadet bare av å lysne det... og det kan fort ende opp med varme toner, eller rød/oransje skjær. Vil abefale deg og vente litt etter et par vask så lysner hårfargen Anonymkode: 060bf...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Del Skrevet 16. januar 2021 Prøved avfarging før å få ut fargen? Om du Googler avfarging får du både kjøpe shampoe og heime laget løsninger. Anonymkode: a6174...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Del Skrevet 6. februar . Anonymkode: 65bcc...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 21.18): Hei! Jeg hadde blondt hår, og ville farge det brunt/mørkebrunt. Har ikke så mye peiling på sånt, så kjøpte fargen «mellombrun», nr 4. men det ble kølsvart! Dette var permanent hårfarge. Vil gjerne lysne det bittelitt, 1-2 toner holder! Vil slippe å bruke blekemiddel, siden håret mitt allerede er ganske skadet. Finnes det noen shampoer eller andre skånsomme midler man kan bruke for å fjerne/lysne litt av hårfargen? Anonymkode: 9bea8...281 Hvordan er kvaliteten på håret? Jeg gikk på samme tabbe, og jeg gikk til frisøren for å ordne opp i det. Frisøren klarte og stripe det litt lysere. Veldig fornøyd! Tror det er verdt det for din del og 😊 Anonymkode: 89023...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan er kvaliteten på håret? Jeg gikk på samme tabbe, og jeg gikk til frisøren for å ordne opp i det. Frisøren klarte og stripe det litt lysere. Veldig fornøyd! Tror det er verdt det for din del og 😊 Anonymkode: 89023...293 Håret har vel vokst ut nå, etter fire år. Anonymkode: 524be...ff2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå