AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Kan man juridisk være halvt mann, halvt kvinne? Kunne f.eks Caster Semenya dersom hun ønsket det bli registrert som halvt mann halvt kvinne? I identitetspolitikkens tidsalder, må det være en fantastisk fordel å velge en leder som er halvt mann, halvt kvinne, halvt lesbisk og halvt hetero. Halvt svart og halvt hvit. Anonymkode: 5edf6...efc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man juridisk være halvt mann, halvt kvinne? Kunne f.eks Caster Semenya dersom hun ønsket det bli registrert som halvt mann halvt kvinne? I identitetspolitikkens tidsalder, må det være en fantastisk fordel å velge en leder som er halvt mann, halvt kvinne, halvt lesbisk og halvt hetero. Halvt svart og halvt hvit. Anonymkode: 5edf6...efc Nei https://www.skatteetaten.no/skjema/endre-kjonn/ Anonymkode: 03480...44b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg tror at de som er transexuelle for en T i passet sitt. De som er intersex sånn som Semenya er jeg usikker på, men hun er fra Sør Afrika, og er nok sett på som kvinne der borte, fordi det er sånn hun ble oppdratt. Aner ikke om legene visste noe om dette. Noen ganger blir det sjukt fra barnet selv, og de blir kjønnskorrigert som babyer. Men i hennes tilfelle hadde hun testikler på innsiden og så ut som et jentebarn på utsiden, så kanskje de ikke visste det engang. Om det er en fordel veit jeg ikke, det er nok mye diskriminering innblanda her. Anonymkode: bd22f...f1f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Snakk om juridisk kjønn. Opptak til høyere utdanning nærmer seg. Si jeg er mann, og vil inn på ingeniør. Hvis jeg bytter kjønn til kvinne, vil jeg jo da få 2 ekstra kjønnspoeng? Noen studier har innmari høyt snitt at disse 2 jentepoengene ville hjulpet meg mye. Mener dette med endring av kjønn kan misbrukes lett som i dette tilfellet, og at folk bruker dette til sin egen fordel... Anonymkode: adb11...39c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snakk om juridisk kjønn. Opptak til høyere utdanning nærmer seg. Si jeg er mann, og vil inn på ingeniør. Hvis jeg bytter kjønn til kvinne, vil jeg jo da få 2 ekstra kjønnspoeng? Noen studier har innmari høyt snitt at disse 2 jentepoengene ville hjulpet meg mye. Mener dette med endring av kjønn kan misbrukes lett som i dette tilfellet, og at folk bruker dette til sin egen fordel... Anonymkode: adb11...39c Veit du at i Norge så må FTM transmenn operere bort eggstokkene for å få lovlig skifta kjønn? I hvertfall var det sånn tidligere. Så enkel å missburke vil jeg ikke si at det er. Det er ikke bare sånn at man selv fyller ut et skjema. Dette tar åresvis med terapi ++ for å få til. Anonymkode: bd22f...f1f
Frk Midnattsol Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veit du at i Norge så må FTM transmenn operere bort eggstokkene for å få lovlig skifta kjønn? I hvertfall var det sånn tidligere. Så enkel å missburke vil jeg ikke si at det er. Det er ikke bare sånn at man selv fyller ut et skjema. Dette tar åresvis med terapi ++ for å få til. Anonymkode: bd22f...f1f I dag er det ikke slikt.... Du trenger ikke operere bort eggstokker og livmor for å bytte juridisk kjønn.... Hvis du derimot skal gjennomføre kjønnsskifteoperasjon, er det fortsatt slikt, men det jobbes med å få dette endret...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veit du at i Norge så må FTM transmenn operere bort eggstokkene for å få lovlig skifta kjønn? I hvertfall var det sånn tidligere. Så enkel å missburke vil jeg ikke si at det er. Det er ikke bare sånn at man selv fyller ut et skjema. Dette tar åresvis med terapi ++ for å få til. Anonymkode: bd22f...f1f Blir jo litt tydeligere da. Samme med menn som operer bort snurrebassen. Anonymkode: 570d4...489
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 4 minutter siden, Frk Midnattsol said: I dag er det ikke slikt.... Du trenger ikke operere bort eggstokker og livmor for å bytte juridisk kjønn.... Hvis du derimot skal gjennomføre kjønnsskifteoperasjon, er det fortsatt slikt, men det jobbes med å få dette endret... Nei, nå holder det faktisk med et skjema. Moderne transseksualitet trenger ikke være fysisk i det hele tatt. Om du imidlertid VIL endre på fysikken, må du ta "pakka", du kan ikke nødvendigvis skreddersy kroppen din. Anonymkode: 261fd...bd8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, nå holder det faktisk med et skjema. Moderne transseksualitet trenger ikke være fysisk i det hele tatt. Om du imidlertid VIL endre på fysikken, må du ta "pakka", du kan ikke nødvendigvis skreddersy kroppen din. Anonymkode: 261fd...bd8 Nettopp. Nå går jo alt i det mentale. Man "føler seg" født i feil kropp, og så er man det. Plutselig blir man kjendis av det også og kan leve som influenser! Anonymkode: adb11...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå