AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Jeg kan egentlig ikke gjøre noe for at jeg kun er interessert i mørkhudet menn (helst asiatiske eller afrikanske). Selvom jeg er blendahvit, så tenner jeg ikke av å ha hvite menn i nærheten. Nå har jeg fortalt dette til bestevennina, og hun forteller at jeg er rasist. Er virkelig rasist, da kun er interessert i mørke menn, da de er tiltrekkende for min del. Er dette unormalt og galt? Anonymkode: 126e3...fde 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Selvfølgelig ikke. De som sier dette prøver å lure deg til sex muligens og ikke hør på dem. Anonymkode: 725b3...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Preferanser er preferanser, og alle har dem. Vi kan ikke styre hva vi tiltrekkes av. Jeg tiltrekkes kun av høye menn, selv om jeg skjønner at det ikke «gir mening», men det er mitt tenningsmønster. Må nesten bare akseptere at folk liker forskjellige ting Anonymkode: a5a8a...9bc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Preferanser er preferanser, og alle har dem. Vi kan ikke styre hva vi tiltrekkes av. Jeg tiltrekkes kun av høye menn, selv om jeg skjønner at det ikke «gir mening», men det er mitt tenningsmønster. Må nesten bare akseptere at folk liker forskjellige ting Anonymkode: a5a8a...9bc Helt enig med dag. Anonymkode: 126e3...fde
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Troll Kan vi legge rasisme død nå, det har vært mye av det på kg i det siste. Mistenker det er den samme personen. Alt fra "ooo hjelp jeg tenner på svart kuk" til "hjelp min type liker ikke at jeg har pult svarte" Det er side etter side, det aldri konstruktivt, og det ender med "Jeg vil ta vare på etnisk norske gener" eller "go black, and no Norwegians will want you back" Anonymkode: 385b2...d85
SlemUlv Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Noen sa jeg var rasist, fordi jeg sa jeg foretrakk menn uten skjegg. Så sure.. På noe er visst alle rasist. Ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå