Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomheten til en mann via kun nummeret hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker han og jeg er ganske sikker på at han vil like meg.
men hvordan kan jeg starte samtale? Uten å ha bevis av spesifikk meg 

kan jeg ringe med skjult nr og si keg syntes han er interessant og vil møte han og bli bedre kjent

Anonymkode: ec0eb...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sykt pågående og creepy.

Bruk litt kvinnelist og google!

Bedre du søker han opp og adder han på sosiale media eller hva enn, som er litt mer nøytralt.

Anonymkode: b2f01...b97

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sykt pågående og creepy.

Bruk litt kvinnelist og google!

Bedre du søker han opp og adder han på sosiale media eller hva enn, som er litt mer nøytralt.

Anonymkode: b2f01...b97

Finner ikke sosiale mediene hans... er to jeg mistenker men kan ikke være sikker da det ikke står fulle navnet hans

Anonymkode: ec0eb...32b

Skrevet

Skal du kontakte han så kan du ikke være anonym, jeg er enig i at det blir ganske creepy.

Om det bare er nummeret du har, så må du nesten si hei, hvem du er, hvordan du fant nummeret og hvorfor du tar kontakt.

Hvis en hadde ringt meg på skjult nummer og åpenbart visste hvem jeg var men ikke ville si hvem de selv var, så hadde jeg nesten blitt litt redd og iallfall ikke møtt personen. 

Sett deg i situasjonen selv, hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: a14d5...345

• Liker 3
Skrevet

Er du dritings?

Anonymkode: 895f9...59c

• Liker 3
Skrevet

Nesten ingen svarer sjult nr uansett. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du liker han men er for feig til å ikke gjøre det uten å være anonym? Unnskyld men da synes jeg du nesten bør droppe det.

Ringe med skjult nummer, hva tenker han da? At han blir oppringt av en faens telefonselger eller småunger som skal tulleringe? Respektløst og useriøst er det iværtfall, uansett hva intensjonen måtte være, man ringer ikke fra skjult nummer.

Går faktisk an å ta kontakt uten å være anonym, og faktisk bli litt kjent før du sier at du liker ham.

Hadde noen sagt til meg at de var forelsket i meg eller likte meg uten å engang ha møtt meg hadde jeg tenkt at personen var desperat, og desperat er ikke attraktivt.

Synes dette hørtes ekstremt spesielt ut, og ringe noen med skjult nummer på denne måten.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke vet hvem du er eller aldri har visst hvem du er, så ser jeg ikke helt poenget med å være helt anonym. 

Hvis det er en du tror vil like deg, så hvorfor ikke enkelt sende en melding? Trenger ikke si så mye heller. Er det en du bare helt tilfeldig vet navnet på eller er det noen fra fortid?

Anonymkode: 44455...1b9

Skrevet

Hvis du vil ha tips til hvordan du skal gå frem må du komme med litt mer info... 

hva er deres relasjon? Hvor gamle er dere vi må ha noe mer...er det en random nabo som du har funnet navnet til på en postkasse også funnet nr han? Er han han en som jobber i nærbutikken? Er det broren til venninna di? Altså gudene vet

Anonymkode: f13f5...83c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...