AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Noe sted må kan kontakte noen for å fjerne? Utenat man må på TV? Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Be han om å gå 🙏 Anonymkode: 888d3...72c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Be han om å gå 🙏 Anonymkode: 888d3...72c Hvordan? Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Ser han såpass klart T jeg kan gjette ca alder og ser hva han har på seg. Når jeg kikker rett på er han alltid borte. Har bare bodd her en måned, er redd fyren skal ta mer plass. Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 19.01): Noe sted må kan kontakte noen for å fjerne? Utenat man må på TV? Anonymkode: 20ebe...d05 Jeg ville vurdert sannsynlige forklaringer først. Er du spesiell på noen måte slik at noen kan tenkes å følge med på hva du driver med? Hvis ikke så ville jeg vurdert en tur til fastlegen og fremlagt problemet. Kanskje du har en synsforstyrrelse eller noe annet det kan være greit å sjekke ut. Anonymkode: 509a3...dcb 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville vurdert sannsynlige forklaringer først. Er du spesiell på noen måte slik at noen kan tenkes å følge med på hva du driver med? Hvis ikke så ville jeg vurdert en tur til fastlegen og fremlagt problemet. Kanskje du har en synsforstyrrelse eller noe annet det kan være greit å sjekke ut. Anonymkode: 509a3...dcb Helt ok om du ikke tror, jeg gjorde heller ikke det før jeg faktisk opplevde. Jeg har ingen forstyrrelser på noen som helst måte. Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt ok om du ikke tror, jeg gjorde heller ikke det før jeg faktisk opplevde. Jeg har ingen forstyrrelser på noen som helst måte. Anonymkode: 20ebe...d05 Hvis du går seriøst rundt og tror alvorlig du ser en mann "i sidesynet" hver dag, så har du en eller annen form for forstyrrelse, jo. Be fastlegen om henvisning til en psykolog eller noe. Det siste du trenger er en kvakksalver og lurendreier som tar penger av deg for å "hjelpe deg med spøkelser". Anonymkode: f1453...229 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Helt ok om du ikke tror, jeg gjorde heller ikke det før jeg faktisk opplevde. Jeg har ingen forstyrrelser på noen som helst måte. Anonymkode: 20ebe...d05 Jeg trodde denne mannen var en forstyrrelse for deg? Hvis du mener det er en mann av kjøtt og blod som alltid hopper vekk når du ser på ham så er du vel enig i at det er litt pussig, men jeg har ikke på følelsen av at du tror det. Dermed så gjenstår alternativet som sier at dette er en forstilling som lages av deg enten pga en synsforstyrrelse eller en vrangforestilling. Begge deler kan det være aktuelt å besøke en lege for. Du skriver at du ikke har forstyrrelsen på noen som helst måte, men det er jo akkurat det du vil ha hjelp for. Anonymkode: 509a3...dcb 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Er dette en mann du drar kjensel på eller er kan det være en skytsengel eller har du nylig flyttet? Er det noen du kjenner som har gått bort? Kanskje er det er en slektning som vil passe på deg? Anonymkode: e99ca...f0d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 15.01): Er dette en mann du drar kjensel på eller er kan det være en skytsengel eller har du nylig flyttet? Er det noen du kjenner som har gått bort? Kanskje er det er en slektning som vil passe på deg? Anonymkode: e99ca...f0d Har nettopp flyttet inn her ja, har ingen slik slektning og det ligner heller ikke samboers avdøde bestefar. Han som har bygget det huset her lever også ennå. Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 Så lenge det ikke er en kvinne du ser så.. 😅 Anonymkode: 53678...dfa
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 Ser han ute når jeg står på kjøkkenet. Nå har jeg ikke sett han siden jeg skrev første innlegget. Anonymkode: 20ebe...d05
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 Tror du på "energier"? Selv har jeg aldri i mitt liv trodd på dette, men en venninne ville ha meg med på et Reiki-kurs. Det var absurd - healing, livskraft og ting jeg aldri så for meg at eksisterte. Men det gjør det. På kurset var vi flere deltakere og skulle "innvies". De kalte det ikke det, men det var på et vis sånn. Deltakerne satt i en ring, med lukkede øyne og skulle prøve å tømme alle tanker. Jeg husker ikke så mye fra det lenger, da det er lenge siden, men jeg husker at kursholderne gikk til hver av oss deltakere, og la hendene over/på skuldrene våre (to kursholdere, med hver sin teknikk). Den ene kursholderen kom bak meg, og jeg følte en enorm kraft som løftet skuldrene mine opp høyere enn ørene (de løftet seg ikke på ordentlig, men det føltes slik), og jeg hadde smerter etter en ulykke som forsvant på et blunk. Smertene har aldri kommet tilbake. Mens dette foregikk, så åpnet også øynene seg delvis. Jeg tror i hvert fall de åpnet seg, men uansett så så jeg en mann. Det vil si: skoene, buksen og litt av ei skjorte. Så aldri noe ansikt, som om jeg ikke klarte å løfte øynene høyt nok for å se ham, men jeg fikk for meg at han hadde brune øyne og krøller. Det var tydelig en ung mann (uten at jeg vet hvordan jeg vet), og følelsen av ham var både kjent og fremmed. Han føltes nær, men som noen jeg aldri har kjent. Etterpå ble jeg fortalt av kursholderen at noen kunne se sin egen "skytsengel". Jeg har ikke peiling på hvem det kan være, og han sa at det kunne være hvem som helst i slekta, laaaangt tilbake eller ikke så langt tilbake. I ettertid merker jeg av og til den samme energien rundt meg, men uten at jeg kan se ham. Jeg fortalte min mor det, hvordan skoene, buksa og skjorta så ut, krøllene og de brune øynene. Hun sa at hennes bror (min onkel) så slik ut, og døde i en stygg ulykke da han var 16, lenge før jeg ble født. De to hadde et veldig nært bånd i en voldelig oppvekst. Jeg har aldri sett bilder av ham, og mi mor har egentlig aldri snakket om ham heller, da hun synes det er så vondt. Det er så mange år siden, og nå lurer jeg av og til på om jeg var sinnssyk i et øyeblikk der, men så vet jeg også at dette var helt reelt og at alt ble bekreftet som "vanlig" i en slik situasjon - og ble det fortalt etter at jeg fortalte opplevelsen til kursholderen. Jeg visste ikke at det kunne skje før det skjedde, med andre ord. Kanskje er det noe lignende du opplever. Anonymkode: 42c12...982 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 19.01): Noe sted må kan kontakte noen for å fjerne? Utenat man må på TV? Anonymkode: 20ebe...d05 Optiker? Anonymkode: f88cd...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå