AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 jeg har endelig økonomi til å kjøpe en splitter ny bil, og ønsker en pickup. er 25 år og har fast jobb med ok inntekt. men lite greie på biler dessverre. hva er best av ford, izuzu og toyota? ønsker en som er komfortabel og stilig, og ikke bruker veldig mye drivstoff. og bør være god kvalitet; i dag er jeg på verksted med drittbilen min nesten hver mnd😏 Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Det går ikke an å slå Toyota på pålitelighet, særlig når det gjelder pickup. Forden er nok mye bedre å kjøre og mer moderne, men det er fortsatt en pickup...altså elendig kjørekomfort ligger i konseptet. Anonymkode: 2bfb9...492
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går ikke an å slå Toyota på pålitelighet, særlig når det gjelder pickup. Forden er nok mye bedre å kjøre og mer moderne, men det er fortsatt en pickup...altså elendig kjørekomfort ligger i konseptet. Anonymkode: 2bfb9...492 er ikke de nye bedre kjørekomfort på i dag? har ikke prøvekjørt ennå. uansett vil ikke en liten personbil med bedre kjørekomfort veie opp for det å komme seg frem vinterstid☺️ Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Du trenger da ikke en pickup for å komme frem vinterstid? En pickup som er lett bak er dårligere enn enhver stasjonsvogn med firehjulsdrift på vinterføre. Anonymkode: 2bfb9...492 2
A-hunter Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Har Isuzu (ikke nyeste versjon) som firmabil. De er helt geniale med fryktelig høy bruktbilpris som tre år gamle. Du sitter høyt og trygt, har god oversikt, stor motor, kan dra hva som helst. Men den er tungstyrt og ikke noe å drasse inn i små parkeringshus. Min versjon mangler en del stæsj man gjerne skulle ønske seg, bla ryggesensor og litt lysautomatikk. Amarok går vel for å være de aller mest komfortable tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 A-hunter skrev (1 time siden): Har Isuzu (ikke nyeste versjon) som firmabil. De er helt geniale med fryktelig høy bruktbilpris som tre år gamle. Du sitter høyt og trygt, har god oversikt, stor motor, kan dra hva som helst. Men den er tungstyrt og ikke noe å drasse inn i små parkeringshus. Min versjon mangler en del stæsj man gjerne skulle ønske seg, bla ryggesensor og litt lysautomatikk. Amarok går vel for å være de aller mest komfortable tror jeg. hm blir kanskje litt voldsom; blir litt bykjøring innimellom. amarok synes jeg er litt kort lasteplan på. hilux er så langt favoritten Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du trenger da ikke en pickup for å komme frem vinterstid? En pickup som er lett bak er dårligere enn enhver stasjonsvogn med firehjulsdrift på vinterføre. Anonymkode: 2bfb9...492 jeg synes de er tøffe☺️og får legge litt tyngde på planet om den blir for lett Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg synes de er tøffe☺️og får legge litt tyngde på planet om den blir for lett Anonymkode: 714a9...923 Haha, hvis det er hele grunnen til å bruke noen hundretusen ekstra på bil...kos deg! Anonymkode: 2bfb9...492 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 takk for langt og fint svar! må spørre litt når jeg ikke har greie på bil. veninnene mine tror det har klikket for meg🤭😝 Anonymkode: 714a9...923
_popcorn_ Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Ryddet for oppfordring til lovbrudd. _popcorn_, mod
Morpheus Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Toyota hilux helt klart. Det er i praksis en landcruiser med plan. Mange av de fra 80-tllet lever i beste velgående i dag. TopGear prøvde å ta livet av en. Men det gikk rett og slett ikke: Vil du ha litt mer komfir, og mindre traktor. Gå for en Toyota Thundra.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Morpheus skrev (8 minutter siden): Toyota hilux helt klart. Det er i praksis en landcruiser med plan. Mange av de fra 80-tllet lever i beste velgående i dag. TopGear prøvde å ta livet av en. Men det gikk rett og slett ikke: Vil du ha litt mer komfir, og mindre traktor. Gå for en Toyota Thundra. haha jeg dør😂hilsen ts Anonymkode: 714a9...923
Pappi Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 (endret) Skal du ha dobbel cab, extended cab eller enkeltcab? Kjørekomfort så er nok Amarok fremdeles best av de små pickupene. Men de fleste av de nye er helt ok på langkjøring/landevei, det er ved bykjøring de store forskjellene kommer frem. Holdbarhetsmessig er nok Toyota og Izuzu de to beste, Amarok kanskje den værste. Amarok har kort plan som du sier, men det er en del bredere enn de andre, så med mindre du skal frakte saker som er for lange vil du nok ikke merke store forskjellen. Om du skal ha enkeltcab så har alle langt nok plan. Den nye mitsubishien (L200) har jeg ikke prøvd enda, men den kan også vurderes. Anbefaler automatgir uansett hvilken av disse pickupene du velger. Og husk å ha rom i budsjett til bedliner og enten planlokk eller planhytte. Endret 16. januar 2021 av Pappi
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 automatgir er bankers☺️tror det blir 4-dørs; de holder seg godt i verdi. ellers er jeg veldig usikker på hvilket merke det blir...synes alle har pluss og minus🤷♀️ Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Vent et par år på cybertruck. Da blir du kongen i gata Anonymkode: 1ade8...324
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vent et par år på cybertruck. Da blir du kongen i gata Anonymkode: 1ade8...324 hehe hva i all verden er det😂 Anonymkode: 714a9...923
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #17 Skrevet 17. januar 2021 Det er en grunn til at alle i Afrika og milits grupper i Midt Østen kjører Toyota. Anonymkode: bf4a7...377
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #19 Skrevet 22. januar 2021 Ville ikke anbefalt Ford, hvis du ikke vil stå mye på verkted. Hilux er vel godt kjent for kvalitet. Anonymkode: 66816...3ac
Sommarfuggel Skrevet 22. januar 2021 #20 Skrevet 22. januar 2021 VW Amarok er visst som å kjøre personbil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå