AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Hvordan vil dere si disse er i stretch/passform? Holder de en stund med endel bruk? Anonymkode: c87c0...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg er veldig fornøyd med de svarte buksene i velour og den som heter noe med «soft. De holder seg svarte, og de mister ikke passformen. Har hatt de i over ett år nå. Anonymkode: 702b5...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med de svarte buksene i velour og den som heter noe med «soft. De holder seg svarte, og de mister ikke passformen. Har hatt de i over ett år nå. Anonymkode: 702b5...beb Er det grei stretch i midjen, eller er de som vanlige jeans før når stretchjeans ikke eksisterte? Anonymkode: c87c0...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det grei stretch i midjen, eller er de som vanlige jeans før når stretchjeans ikke eksisterte? Anonymkode: c87c0...c54 Den tykkeste buksen har lite stretch rundt midjen, den som har «soft» har litt men ikke mye. Jeg hater stretch-bukser, og kjøper helst bukser med minst mulig stretch. Anonymkode: 702b5...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 21.40): Jeg er veldig fornøyd med de svarte buksene i velour og den som heter noe med «soft. De holder seg svarte, og de mister ikke passformen. Har hatt de i over ett år nå. Anonymkode: 702b5...beb Har du link til den? Elsker velour-bukser Anonymkode: 15143...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du link til den? Elsker velour-bukser Anonymkode: 15143...33b Dette er buksen i brun (som jeg nettopp har bestilt ), men jeg har den i svart. Ser det står «kordfløyel» : https://www.vakrevene.no/products/celia-micro-vintage-choco Dette er den andre jeg har, denne er utrolig myk mot huden: https://www.vakrevene.no/products/celia-lea-soft-black Jeg har kjøpt mine Lois-bukser hos vakrevene.no og Lulushop på nett. Carma.no fører og merket. (Jeg har sluttet å lete etter min størrelse i nærmeste klesbutikk etter flere bomturer dit. Er veldig fornøyd med alle de tre nettbutikkene ) Anonymkode: 702b5...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå