AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Dette gjelder både privat og offentlig. Alt av tjenester. Uansett hvor man snur seg så blir man lurt og latterliggjort når man snakker til de som har lurt deg. Dette gjelder utleiere, folk på finn, butikker, en viss stor teleoperatør som har fått mye kritikk, en viss stor influencer, også det meste offentlige fungerer ikke overhodet og er bare kynisk og kvalmt! Sånn som hvis man virkelig sliter og er langt nede så får man ikke stort med hjelp, og man blir latterliggjort og tiltrekker seg ganske ofte slemme mennesker. Det offentlige behandler folk som dritt også, politiet, psykiatrien, Nav etc. Og Høyre som ødelegger hele landet vårt og gjør folks liv surt. Hvor ble det av seriøsitet og ordentlig oppførsel? Hvorfor være stygg og ekkel mot vanlige folk som søker hjelp/tjenester de betaler og fortjener like mye som alle andre? Er hyggelig og veloppdragen, men får mye dritt fra disse endene. Jeg har virkelig fått nok, og fikk min dose i skoletiden av mobbing og dritt. Er helt hårreisende at voksne folk oppfører seg ofte dårlig og som om de er tilbakestående mentalt. etter jeg flyttet tilbake til Norge så har jeg virkelig fått opp øynene for hvor ille det står til her til lands. SERVICE er ikke et eksisterende ord her til lands og folk oppfører seg udregelig og tilbakestående uten noen som helst grunn. Det samme når det kommer til hyggelig oppførsel der man respekterer alle andre, følger regler etc. Norge er på toppen av narsissister. Å lage konflikter er mange glade i og får energi av. Å løse problemer, være kreativ er også helt langt bak i Norge. Og folk er ofte kalde, redde, reserverte, kyniske, tror de er best, avvisende og lite veloppdragne. Mye vil ha mer mentaliteten og misunnelse er ofte ute å går. Og det å hakke på alle andre framfor å feie for egen dør. Også helt syk sårbarhet for vanlige uenigheter og konstruktiv kritikk! Da lager de drama med en gang og legger skylden på andre og er helt 14 år i hodet. At sånne folk har jobb og er gift og har barn er helt på trynet. Ingen liker sånne mennesker og løper fra de. Går ikke an å ha en samtale med nesten noen lenger uten at de klikker, slenger dritt, latterliggjør og er ufine. På gata skjer det også mye rart. Også her i Norge så skal folk nesten ha sex foran trynet på folk, dette har skjedd ganske mange ganger. Det er heller ikke lovlig. Orker faen meg ikke en jævla trang sommer til i Norge der jeg må sitte oppå folk igjen og se de klå på hverandre og være like ekle og teite i væremåten som nordmenn er ganske kjent for. I trafikken gjør stortsett alle fatale og hensynsløse feil, de mangler totalt dømmekraft og tar stygge forbikjøringer, stopper ikke for fotgjengere, kjører i 100 i byen og kjører i 120 på svingete og isete veier med dårlig sikt. Går til anskaffelse av hunder og barn de ikke evner å ta seg av. Dessverre er det stortsett tapere og tilbakestående folk som får barn. Mens de oppegående sliter med å bli gravide etc. jeg har enda til gode å se en ressurssterk familie. Og hunder skal ikke gå løse i byen, nære veien og uten refleks i mørket! Jeg skjønner heller ikke åssen menn flest tenner på og blir sammen med stygge og feite og slemme damer. Er tragisk å se høye, kjekke menn med fin kroppsbygning med drit stygge damer. Jeg ser ALDRI pene damer med så pene menn. Kan dere ikke bare sikte etter menn på deres eget nivå? Så slipper dere at mannen er utro, forholdet tar slutt etter få år og at dere gjør alt i forholdet mens han bare bruker dere som tjenestepike og tømmestasjon? Hvor ble det av selvinnsikten og å være realistisk? Anonymkode: f16a9...306 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Veldig spennende tema og uhyre betent. 🙈 Anonymkode: 59b68...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Bare se på åssen nordmenn kritiserer finnen Sanna for å fortelle nordmenn en sannhet eller 2. De går helt av skaftet, når de for en gangs skyld kan lære noe nytt. Anonymkode: 59b68...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette gjelder både privat og offentlig. Alt av tjenester. Uansett hvor man snur seg så blir man lurt og latterliggjort når man snakker til de som har lurt deg. Dette gjelder utleiere, folk på finn, butikker, en viss stor teleoperatør som har fått mye kritikk, en viss stor influencer, også det meste offentlige fungerer ikke overhodet og er bare kynisk og kvalmt! Sånn som hvis man virkelig sliter og er langt nede så får man ikke stort med hjelp, og man blir latterliggjort og tiltrekker seg ganske ofte slemme mennesker. Det offentlige behandler folk som dritt også, politiet, psykiatrien, Nav etc. Og Høyre som ødelegger hele landet vårt og gjør folks liv surt. Hvor ble det av seriøsitet og ordentlig oppførsel? Hvorfor være stygg og ekkel mot vanlige folk som søker hjelp/tjenester de betaler og fortjener like mye som alle andre? Er hyggelig og veloppdragen, men får mye dritt fra disse endene. Jeg har virkelig fått nok, og fikk min dose i skoletiden av mobbing og dritt. Er helt hårreisende at voksne folk oppfører seg ofte dårlig og som om de er tilbakestående mentalt. etter jeg flyttet tilbake til Norge så har jeg virkelig fått opp øynene for hvor ille det står til her til lands. SERVICE er ikke et eksisterende ord her til lands og folk oppfører seg udregelig og tilbakestående uten noen som helst grunn. Det samme når det kommer til hyggelig oppførsel der man respekterer alle andre, følger regler etc. Norge er på toppen av narsissister. Å lage konflikter er mange glade i og får energi av. Å løse problemer, være kreativ er også helt langt bak i Norge. Og folk er ofte kalde, redde, reserverte, kyniske, tror de er best, avvisende og lite veloppdragne. Mye vil ha mer mentaliteten og misunnelse er ofte ute å går. Og det å hakke på alle andre framfor å feie for egen dør. Også helt syk sårbarhet for vanlige uenigheter og konstruktiv kritikk! Da lager de drama med en gang og legger skylden på andre og er helt 14 år i hodet. At sånne folk har jobb og er gift og har barn er helt på trynet. Ingen liker sånne mennesker og løper fra de. Går ikke an å ha en samtale med nesten noen lenger uten at de klikker, slenger dritt, latterliggjør og er ufine. På gata skjer det også mye rart. Også her i Norge så skal folk nesten ha sex foran trynet på folk, dette har skjedd ganske mange ganger. Det er heller ikke lovlig. Orker faen meg ikke en jævla trang sommer til i Norge der jeg må sitte oppå folk igjen og se de klå på hverandre og være like ekle og teite i væremåten som nordmenn er ganske kjent for. I trafikken gjør stortsett alle fatale og hensynsløse feil, de mangler totalt dømmekraft og tar stygge forbikjøringer, stopper ikke for fotgjengere, kjører i 100 i byen og kjører i 120 på svingete og isete veier med dårlig sikt. Går til anskaffelse av hunder og barn de ikke evner å ta seg av. Dessverre er det stortsett tapere og tilbakestående folk som får barn. Mens de oppegående sliter med å bli gravide etc. jeg har enda til gode å se en ressurssterk familie. Og hunder skal ikke gå løse i byen, nære veien og uten refleks i mørket! Jeg skjønner heller ikke åssen menn flest tenner på og blir sammen med stygge og feite og slemme damer. Er tragisk å se høye, kjekke menn med fin kroppsbygning med drit stygge damer. Jeg ser ALDRI pene damer med så pene menn. Kan dere ikke bare sikte etter menn på deres eget nivå? Så slipper dere at mannen er utro, forholdet tar slutt etter få år og at dere gjør alt i forholdet mens han bare bruker dere som tjenestepike og tømmestasjon? Hvor ble det av selvinnsikten og å være realistisk? Anonymkode: f16a9...306 Hadde det uthevede vært i nærheten av å være sant hadde vi ikke hatt de rekordlave tallene for drepte og hardt skadde i trafikken som vi har. Vi ligger helt i toppen i Europa. Resten av innlegget ditt tror jeg jeg skal la være å uttale meg om. Anonymkode: cb359...993 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Jeg tror du må ta en ordentlig realitetssjekk altså. Dessuten udregelig er ikke et ord. Anonymkode: e8b1f...240 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg tror du må ta en ordentlig realitetssjekk altså. Dessuten udregelig er ikke et ord. Anonymkode: e8b1f...240 Det står kanskje ikke i ordbøkene, men det er et ganske treffende og velbrukt dialektord. Anonymkode: cb359...993 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 Folk liker å lage konflikter?? Tvert imot. Folk er veldig PK og konfliktskye, og misliker sterkt dem som sier fra og forsvarer seg selv. Anonymkode: 187b9...e4e 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Jeg er faktisk enig i mye her. Service har ikke nordmenn greie på. Og å lage konflikter og være bitchy har jeg også inntrykk er noe særegent for nordmenn noen ganger. Og sex er liksom litt sånn allemannseie. Fint med selvtillit altså, men man trenger ikke flashe sex på en offentlig strand. Her en dag handlet jeg et kamera på finn.no, et ganske dyrt et. Ville heve kjøpet og ble møtt av en bitch som skrev side opp og side ned om hvor sint hu ble av at jeg ville heve kjøpet. Det enkleste hadde bare vært å levere tilbake kamera, få pengene igjen og så kunne man gått videre uten å bruke så innmari mye energi på å være sint. Det er så fryktelig mange sinte folk ute å går for tida. En dag jeg hadde feilparkert bilen på sykkelvei, ble jeg kjeftet huden full av en syklist som truet med det ene og det andre. Han filmet meg og tok bilder av meg og var helt gal. Jeg sa ikke så mye, hva skulle jeg si? Jeg beklaget jo. Men at han skulle stå å skrike av den grunn da? Merkelig. Enda et sint menneske. Og skigåere som kjefter på barn og voksne i skiløyper som ikke er like raske. Hvor kommer alt dette sinte fra? 🤔🤔 Det tar litt av. Jeg har møtt på flere. Anonymkode: 72b58...0d4 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Kjenner meg ikke igjen. Syns folk stort sett er greie. Møter jo skeptikere og lukkede dører og idiotoppførsel jeg også. Men ikke det jeg opplever som normen nei. Anonymkode: 80547...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen dette her. Og om jeg møter noen som du beskriver, så velger jeg vel heller å la det passere. For det er neimen ikke ofte jeg er i sånne situasjoner. Anonymkode: d17e3...bf7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Jada, sånn er alle - unntatt deg selv selvfølgelig.....! 🙄 Anonymkode: 3ff90...188 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Har også merket mye ekstra sinne hos folk i det siste. Anonymkode: bb027...2a1
kenpet Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 Har lurt på det samme. Kjøpte noe på Ebay hvor det sto "i god stand", da jeg fikk den var flere deler ødelagt og den var ubrukelig. Tviler på at det ble ødelagt under frakten. 300 ut av vinduet. Ikke den største summen, men irritetende uansett.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har også merket mye ekstra sinne hos folk i det siste. Anonymkode: bb027...2a1 Det er korona. Priviligerte mennesker takler dårlig begrensninger. Anonymkode: ed42d...a77 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Syns du bør rømme landet med en gang. Høres ut som du sliter og hadde det mye bedre der du var. Anonymkode: d819c...230
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 Innlegget begynte bra, men så eskalerte det noe voldsomt... Jeg er enig i at Norge er elendig på service. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Folk liker å lage konflikter?? Tvert imot. Folk er veldig PK og konfliktskye, og misliker sterkt dem som sier fra og forsvarer seg selv. Anonymkode: 187b9...e4e Jeg likte innlegget ditt men det er jo nettopp dette som gjør at det blir mye konflikter likevel😶 Anonymkode: 54b03...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå