Martha Stewart Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Vi giftet oss i slutten av juni og har ikke fått bildene fra fotografen før nå. Er det for sent å sende til avisen? Og er det noen som vet hvordan prosedyren er for å få bilde i Bergens Tidende?
Lassie Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Kjenner ikke til Bergens Tidende, men det er ikke for sent å sette bilde i avisen. Har sett folk som har satt inn bilde både 3 og 4 måneder etter de har giftet seg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Ordner ikke fotografen din med det da? Tror heller ikke det er noe frist for å sette inn bilde for å si det sånn.
Gjest MrsL Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 Fotografen ordnet det hos oss, men vi giftet oss i juni og bildet kom ikke i Adressavisen før langt ut i august. Det tok mye kortere tid å få det i lokalavisen hjemme
Grooo Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Fotografen ordnet for oss også. Han spurte om det var noen fler aviser en den lokale lokalavisa vi hadde tilknyttning til
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Fotografen vår nevnte ikke noe om bilde i avisen, ikke har jeg tenkt på det selv heller. Uansett er det ikke for sent enda, The Bride - det kan jo gå flere måneder fra bryllupet til bildet kommer i avisen.
liv Skrevet 13. august 2005 #7 Skrevet 13. august 2005 Tror vårt var i avisen like før jul jeg, og vi giftet oss i slutten av august.. Fotografen som ordnet.
TeddyToria Skrevet 13. august 2005 #8 Skrevet 13. august 2005 Varierer nok hvorvidt fotografen besørger bilde i avisen eller ikke... Men det er absolutt IKKE for sent å sette inn bilde nå... Har sett flere som har ventet mer enn 5 - 6 måneder også! Ville kanskje sagt at alt mellom 1 - 7 måneder er vanlig jeg!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. august 2005 #9 Skrevet 13. august 2005 (endret) Hos oss er det fotografen som ordner med den, heldigvis. Han spurte bare etter åssen aviser vi ville ha bildet i og fikk innrykk hos 3 ulike, men valgte bare to vi har tilknytning til Endret 13. august 2005 av Soon Mrs S
Arwen Skrevet 13. august 2005 #10 Skrevet 13. august 2005 Vi giftet oss i februar og har fortsatt ikke fått noe bilde i avisen, tror vel ikke det kommer til å komme noe jeg nå. Noen har vel kanskje glemt det.
Martha Stewart Skrevet 13. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2005 Takk for svar! Da tar jeg kontakt med de to avisene vi kunne tenke oss bilde i. Fotografen vår er ikke tradisjonell bryllupsfotograf, men reklamefotograf, så han ordner nok ikke dette automatisk nei. Men det gjør ingenting, for vi liker å ha full kontroll selv, vi... Mannen min bearbeider de bildene som skal sendes, siden han er fagmann...
OleBrumm Skrevet 15. august 2005 #12 Skrevet 15. august 2005 Vi satte selv inn bildet vårt i BT, var litt sene så vi satte det ikke inn før det hadde gått fire mnd. Ikke noe problem det. Sendte det pr. mail på en epost adresse jeg fant på bt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå