Gå til innhold

Kan baby merke at jeg er usikker på farmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en baby/lite barn merke at jeg som mor ikke stoler på (la oss si det som det er; ikke liker) farmoren? 

Hvilke konsekvenser vil dette ha for forholdet deres? 

Anonymkode: 288d4...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Klart barn merker dette.  Barnet kan bli usikker på farmor og det kan bli stående i en indre konflikt 

Ivertfall hvis det tilsynelatende ikke er noe gærent med farmor..

Anonymkode: 5b913...24a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Klart barn merker dette.  Barnet kan bli usikker på farmor og det kan bli stående i en indre konflikt 

Ivertfall hvis det tilsynelatende ikke er noe gærent med farmor..

Det er mye galt med farmoren, som jeg ikke kommer til å gå inn på her. 
Det som i størst grad gjør at jeg har et anstrengt forhold til henne, er at hun stenger meg ut. Hun henvender seg kun til mannen min når hun er på besøk, hun anerkjenner faktisk ikke min tilstedeværelse. Vil ikke utdype, men jeg har god grunn til å ikke like henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som i størst grad gjør at jeg har et anstrengt forhold til henne, er at hun stenger meg ut. Hun henvender seg kun til mannen min når hun er på besøk, hun anerkjenner faktisk ikke min tilstedeværelse. Vil ikke utdype, men jeg har god grunn til å ikke like henne. 

Hva sier mannen din da? 

Er hun god mot barnet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sier mannen din da? 

Er hun god mot barnet?

Mannen min sier dessverre lite... Han er vant til at hun er sånn, og vet vel at man ikke kan lære en gammel hund nye triks. Til min frustrasjon. 

Tja, god og god. Hun leser aldri for ham, leker aldri med ham på gulvet og lignende, tvinger ham bare til å sitte i fanget, koser og kysser på ham, litt mot hans vilje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det jo kanskje mer sannsynlig at babyen eventuelt fanger opp stemningen via sin farmor, og ikke deg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...