Potetgull Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Dere med milde symptomer som har fått positiv test; hvilke symptomer hadde dere som fikk dere til å ta test?
KvinneguidenBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Potetgull skrev (2 timer siden): Dere med milde symptomer som har fått positiv test; hvilke symptomer hadde dere som fikk dere til å ta test? Gjelder ikke meg, men en jeg kjenner kjente kribling bak i halsen. 1
Lana01 Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg har ikke testet positivt, men har snakket med flere . Tror samtlige omtrent har nevnt hodepine, flere som første symptom. Det alene eller sammen med ekkel følelse i halsen eller sliten/sykdomsfølelse. Flere av disse satt allerede i karantene da. 1
Fame Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Jeg startet med hodepine og tørrhoste. Etter positiv test kom nesetetthet, redusert allmenntilstand, feber og tungpust
Fame Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har for øvrig smittet samboeren min, han fikk positiv test i går. Han begynte med lett forkjølelse og hodepine
Den Sagnomsuste Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 (endret) Kribling i halsen her. Det var alt i mitt tilfelle. Hele familien ble smittet, men kun to (av fem) utviklet hoste og var generelt dårlige. For min egen del opplevdes influensaen jeg hadde i 2017 MYE verre - det er ikke sammenlignbart engang. Vi klarte heldigvis å unngå å smitte noen eldre slektinger - jeg har respekt for hva dette viruset KAN gjøre og anser meg selv og mine som heldige. Endret 17. januar 2021 av Den Sagnsomsuste 4
Anbefalte innlegg