Gå til innhold

Dere med milde symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med milde symptomer som har fått positiv test; hvilke symptomer hadde dere som fikk dere til å ta test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Potetgull skrev (2 timer siden):

Dere med milde symptomer som har fått positiv test; hvilke symptomer hadde dere som fikk dere til å ta test?

Gjelder ikke meg, men en jeg kjenner kjente kribling bak i halsen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke testet positivt, men har snakket med flere . Tror samtlige omtrent har nevnt hodepine, flere som første symptom. Det alene   eller sammen med ekkel følelse i halsen eller sliten/sykdomsfølelse. Flere av disse satt allerede i karantene da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg startet med hodepine og tørrhoste. Etter positiv test kom nesetetthet,  redusert allmenntilstand, feber og tungpust 

Skrevet

Jeg har for øvrig smittet samboeren min, han fikk positiv test i går. Han begynte med lett forkjølelse og hodepine 

Skrevet (endret)

Kribling i halsen her. Det var alt i mitt tilfelle. Hele familien ble smittet, men kun to (av fem) utviklet hoste og var generelt dårlige. For min egen del opplevdes influensaen jeg hadde i 2017 MYE verre - det er ikke sammenlignbart engang.

Vi klarte heldigvis å unngå å smitte noen eldre slektinger - jeg har respekt for hva dette viruset KAN gjøre og anser meg selv og mine som heldige.

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 4
  • Opprett ny...