AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Så jeg ble sykemeldt på slutten av september, og er fortsatt sykemeldt. Jeg skal få lønn av nav, men de har fortsatt ikke utbetalt meg noe enda siden det ble noe feil med dokumentasjoner om inntekt, så jeg må vente i 4 uker. Jeg sliter EKSTREMT økonomisk, har 20,- på konto og ingen sparepenger. Jeg har regninger opp til 10k som skal betales innen denne mnd ellers går alt til inkasso, og noen som allerede har gått til inkasso. Kan jeg spørre sjefen min om jeg kan få utbetalt feriepengene denne mnd? Hva er lov her, og hva er ikke lov? Jeg trenger sårt noe hjelpsomme råd akkurat nå Anonymkode: d6a98...03d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Du må få tak i dokumentasjonen du trenger fort som f, så får du penger fra nav innen et par dager Anonymkode: 1e5fd...a84
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Hvis du får feriepenger vil det vel regnes som at du har ferie. Da er ferien avviklet, og du får ikke noe fra nav i perioden. Anonymkode: bb252...d42
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Nei, du kan ikke få de, med mindre du faktisk avvikler årets ferie. Anonymkode: c5d06...86e
Pappi Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Be heller arbeidsgiver om et forskudd/lån i påvente av utbetaling fra NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå