Gå til innhold

Wandavision på Disney+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har sett de to første episodene som ligger ute? Jeg likte de godt, gleder meg til resten blir lagt ut. Prøver å finne ut hva som «egentlig» skjer😅 

Anonymkode: ed5bc...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesongen har vel ikke startet enda? Er vel bare de to 7 min "recap" av hvem de er som er ute? 

Eller har jeg gått glipp av noe nå? 

Skrevet

Å herregud, det er jo 15 idag! Bare glem det, jeg skal rett hjem! 

Skrevet
Lillemorbare skrev (Akkurat nå):

Å herregud, det er jo 15 idag! Bare glem det, jeg skal rett hjem! 

Godt! Gleder meg til du har sett😁

Skrevet

Jeg likte det. Litt rart men bra. Er noe mindefuck  som pågår  og man lurer på  alle disse små tingene som dukker opp.

Anonymkode: f7a5d...b7d

• Liker 1
Skrevet

Likte den! Så på serier da jeg var barn som liknet i designet, så mye gjenkjennelse. 

Anonymkode: 11bbb...951

Skrevet

Jeg elsker det. Det er rart, teit og gøy! 

Jeg gleder meg til fortsettelsen :mynona:

• Liker 1
Skrevet

Så bra at flere likte den. Hva tror dere det er som foregår? Vision døde jo i Infinty war? Er alt i hodet hennes (hun kan jo manipulere tankene til andre)?  Jeg likte den så godt at jeg lurer på å ikke se mer før alt er ute😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så bra at flere likte den. Hva tror dere det er som foregår? Vision døde jo i Infinty war? Er alt i hodet hennes (hun kan jo manipulere tankene til andre)?  Jeg likte den så godt at jeg lurer på å ikke se mer før alt er ute😜

Wanda styrer det helt klart selv, men jeg mistenker noen holder henne i "transen" om du skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: c29ed...3f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wanda styrer det helt klart selv, men jeg mistenker noen holder henne i "transen" om du skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: c29ed...3f4

Ah! Det kan hende👍🏼 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 14.55):

Hei!

Noen som har sett de to første episodene som ligger ute? Jeg likte de godt, gleder meg til resten blir lagt ut. Prøver å finne ut hva som «egentlig» skjer😅 

Hei kunne du redigert overskriften fra Wandavision  til Wanda Vision   ? Var så vidt jeg så navnet blandet alle tråder på KG. Takk. 

Skrevet

Jeg er ingen stor Marvel-fan og har sett minimalt, så jeg antar jeg detter helt av etter hvert, men de tre episodene vi har sett til nå har i alle fall vært underholdende. Resten av gjengen her hjemme har noe mer Marvel-erfaring, så jeg får spørre ut dem når det oppstår ting jeg ikke skjønner....

Skrevet

Tipper Dr.Strange er involvert på en eller annen måte! 

Skrevet

Jeg liker den godt :)

Synd det bare slippes en episode i uka, det føles mer som en binge-serie. Men jeg klarer ikke vente til alle har kommet ut.

Veldig morsomt hvordan de bruker gamle TV-troper, men lurer også på hva som egentlig skjer her. 

Den er visst satt til etter Endgame, og da er jo Vision død. Den veldig enkle forklaringen som jeg har sett i filmer og serier før, er at den etterlatte lager en verden i hodet sitt hvor den hun elsker fremdeles lever - og dette er jo noe Wanda kan gjøre med glans med sine evner :) Men det er nok mer til det enn det.. det føles som de er fanget.

Kanskje det er en av de alternative tidslinjene eller dimensjonene til Dr. Strange? Tenker han må være knyttet til dette på et vis.. Men hvorfor lever de i gamle TV-serier? Det føles veldig Spiderman ut igjen, han er jo så glad i populærkultur. Men har jo ikke evner til noe annet enn å fyre av spindelvev.

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, GjestSiden2006 said:

Hei kunne du redigert overskriften fra Wandavision  til Wanda Vision   ? Var så vidt jeg så navnet blandet alle tråder på KG. Takk. 

En AB kan ikke redigere innlegg/overskrift.

Ser denne serien er utrolig populær på nedlastingsstatistikk ol. Har ikke gitt den et forsøk enda, men ser ut til at det er verdt det?

Anonymkode: 8245f...342

Skrevet
GjestSiden2006 skrev (1 time siden):

Æsj, så faktisk ikke før nå at jeg ikke hadde mellomrom. Får dessverre ikke redigert det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En AB kan ikke redigere innlegg/overskrift.

Ser denne serien er utrolig populær på nedlastingsstatistikk ol. Har ikke gitt den et forsøk enda, men ser ut til at det er verdt det?

Anonymkode: 8245f...342

Jeg vil si det er verdt det, ja. Bruker andre sider for å lese teorier i tillegg😁 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Æsj, så faktisk ikke før nå at jeg ikke hadde mellomrom. Får dessverre ikke redigert det. 

Men det skal jo ikke være mellomrom.

Det heter WandaVision :)

Som television - get it? :P 

• Liker 5
Skrevet
Cuntzilla skrev (1 time siden):

Men det skal jo ikke være mellomrom.

Det heter WandaVision :)

Som television - get it? :P 

Haha! Ja! Så bare halvveis feil, da🤓Er i gang med å se Avengersfilmene på nytt. Følte for en liten oppfriskning, og tenkte det var en grei plass å begynne. Dr.Strange kommer nok til å dukke opp, ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...