AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Jeg vet jeg er utrolig dårlig på det. Faller seg ikke naturlig for meg, men tror også det har noe å gjøre med at jeg er utrolig dårlig på å ta i mot komplimenter selv. Ofte tror jeg ikke på det folk sier, og bare tenker "men det sier de bare for å si noe som skal høres snilt ut". Noen råd til å bli bedre på dette? Mener ikke at jeg plutselig skal overøse han, men litt komplimenter innimellom. Anonymkode: 741f8...fa6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Hver eneste dag gir jeg kompliment for noe. Han gir også tilbake 😊 Anonymkode: 0daaa...9d7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Samboer får komplimenter hver dag, og han gir meg hver dag. Det var ikke naturlig for meg, men med han så ble det bare det, av seg selv. Men for å komme i gang kan du kanskje bare si én ting for dagen du liker ved kjæresten din? Anonymkode: 894a2...27d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Kan noen gi eksempler på komplimenter til partner? Anonymkode: efd28...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Gir ham komplimenter hver dag da det er et av kjærlighetsspråkene hans. Kan si ting som "så fin du er på håret" (spesielt etter han har klippet seg). "Så fin den genseren var til deg" "Du er så utrolig snill. Takk, for at du handlet med yndlingsbrusen min" "Det var veldig deilig da du slikka meg i dag" "Så flink og handy du er" (feks setter opp et ikeaskap) "Takk, for at du hengte opp klesvasken, det var snilt" For meg henger takknemlighet og komplimenter ganske tett sammen. Sier også ofte at jeg er glad i ham :) Anonymkode: 3fa3f...b2b 2
Carrot Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Det trenger jo ikke gå på hvor snill eller vakker kjøresten er men som at når denne gjør noe for deg som du ikke kan selv så takker man å sier ting som "jeg er så glad du kunne hjelpe meg med dette for uten deg vet jeg ikke hva jeg skulle gjort" Eller "du er så god på å snakke med ungene når de ikke vil høre" i en slik situasjon, eller "du er flinkere enn meg, kan du hjelpe meg... Det er så utrolig mange variasjoner, til og med et smil kan være en bekreftelse og på den måten et kompliment til partneren.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 Jeg gir han (og får) komplimenter hver dag tror jeg. Hvertfall ikke langt unna😊 F.eks. at han er snill som har gjort ditt og datt, at han er en så god pappa, kjekk/fin og lignende. Jeg får hovedsakelig høre at jeg er sykt digg og at han elsker rumpa mi🤣. Anonymkode: 40ce2...3a6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Bruker ofte å si "du er så god!" og gi en klem ut av det blå nå og da som min måte å si takk på. Sier at han er kjekk, generelt ser bra ut, også at han er flink når han h snakker om noe han har gjort for dagen. Trenger ikke være store greiene. Syns også det er viktig at han vet jeg er glad i han og stolt av han. Anonymkode: 65340...b69
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Veldig ofte, fordi det er sånn vi begge viser kjærlighet og da blir vi jo veldig glad for de komplimentene også. Anonymkode: 780d9...c60
Brødfjølvarianten Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 Flere ganger om dagen. "Så juicy og deilig rompe du har" "Så fin du er på håret" "Du er verdens nydeligste" "Du er best" "Faen så deilig det var da du sugde meg tidligere idag" 1
Mr X Skrevet 15. januar 2021 #12 Skrevet 15. januar 2021 Flere ganger om dagen, fordi det fortjener hun!🙂
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #13 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg vet jeg er utrolig dårlig på det. Faller seg ikke naturlig for meg, men tror også det har noe å gjøre med at jeg er utrolig dårlig på å ta i mot komplimenter selv. Ofte tror jeg ikke på det folk sier, og bare tenker "men det sier de bare for å si noe som skal høres snilt ut". Noen råd til å bli bedre på dette? Mener ikke at jeg plutselig skal overøse han, men litt komplimenter innimellom. Anonymkode: 741f8...fa6 Jeg synes ikke klissete smisking med partner er en god ting. Det fører bare til at språket etterhvert blir innholdsløst, og preget av tomme fraser. Komplimenter skal gis når det faktisk er grunnlag for det. Anonymkode: b110b...2d1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #15 Skrevet 15. januar 2021 Mannen min er skikkelig handy og flink til å tenke ut smarte løsninger på ting. Hvis vi mangler et møbel men det er vanskelig å få kjøpt noe som passer, så fikser han ofte selv. Så den egenskapen skryter jeg ofte av Ikke alltid han får det til på første forsøk, men da grubles og bannes det litt og så blir det bra til slutt. Jeg er ikke så flink til å gi komplimenter på det fysiske da, burde skjerpemeg der. Anonymkode: 65fda...7f7
Fjellulven Skrevet 15. januar 2021 #16 Skrevet 15. januar 2021 Vi bor ikke sammen, men hver gang vi treffes og er sammen gir vi hverandre komplimenter ofte ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #17 Skrevet 15. januar 2021 Hver gang jeg ser ham, for et eller annet, ofte når vi snakkes på telefon og . Jeg kan ikke huske sist jeg fikk et, og det er sårt. Anonymkode: e3de1...533
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #18 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver gang jeg ser ham, for et eller annet, ofte når vi snakkes på telefon og . Jeg kan ikke huske sist jeg fikk et, og det er sårt. Anonymkode: e3de1...533 Ja det blir veldig sårt når det bare går en vei, er der litt selv. Holder selv tilbake litt nå, for slike ting skal ikke bra gå en vei. Det er ikke bra for forholdet på lang sikt. Da må man vise sin hengivenhet på andre måter. Bare drite i det er en mega tabbe gjort av partner. Anonymkode: e5fdb...47a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #19 Skrevet 15. januar 2021 Vi gir hverandre komplimenter daglig Anonymkode: a3521...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå