Gå til innhold

Andre som blir skikkelig late før mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker nesten ikke å trene noen dager før mensen. Vil helst bare spise sjokolade og slappe av med TV. Andre som kjenner seg igjen? All viljestyrke er liksom borte. 

Anonymkode: 1fe6d...6d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, hele uke har jeg utsatt husarbeid og alt annet. Har ikke ork til noe. Skjer ikke hver gang før mensen, men når det skjer er det skikkelig ille.

Anonymkode: d787a...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg leter etter unnskyldninger, er mensen egentlig en unnskyldning for å pleier litt godt meg seg selv, det lurer jeg på? Eller om det bare er dårlig selvdisiplin 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jepp, hele uke har jeg utsatt husarbeid og alt annet. Har ikke ork til noe. Skjer ikke hver gang før mensen, men når det skjer er det skikkelig ille.

Anonymkode: d787a...40f

Uff, kjenner meg sånn igjen. Føler jeg burde trent, men slapper heller av med smågodt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg var nok litt sånn før. Men fant ut om jeg skulle skylde på mensen for å droppe treningen så ville jeg ikke fått den framgangen jeg ville siden PMS og mens opptar 1/3 av måneden.

Må innømme at jeg av og til har så vondt på dag 1 og 2 at jeg dropper treningen, da. Men ikke før.

Anonymkode: 958f3...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler jeg leter etter unnskyldninger, er mensen egentlig en unnskyldning for å pleier litt godt meg seg selv, det lurer jeg på? Eller om det bare er dårlig selvdisiplin 😂😂

Vel, det er jo dårlig selvdisiplin :) Bruker du mensen som unnskyldning går halve måneden bort til god mat og latskap ;) 

Anonymkode: b4635...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før mensen, under mensen, etter mensen... Det er for varmt, det er for kaldt, for tidlig, for sent. Sjokolade og TV er jo digg da. Trenger forsåvidt ingen unnskyldning.

Anonymkode: acfdd...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Før mensen, under mensen, etter mensen... Det er for varmt, det er for kaldt, for tidlig, for sent. Sjokolade og TV er jo digg da. Trenger forsåvidt ingen unnskyldning.

Anonymkode: acfdd...6ac

Heldigvis varer det bare to dager her da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ekstremt trøtt i dagene før mens. Trener likevel og det har ikke tatt knekken på meg så langt :) Trener også med menssmerter (løping) og synes faktisk det hjelper litt mot det, men har ikke veldig ille menssmerter lenger. Før kunne jeg bli sengeliggende den første dagen og kastet opp ved fysisk anstrengelse. Da trente jeg selvsagt ikke!

Anonymkode: 7a7c6...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...