Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innledet et forhold til sønnen til sjefen min. Det er en «familievedrift» så barna til sjefen er ansatt der+ nieser og nevøer. Har blitt stormforelsket i yngste sønnen hannes og vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Kleint å ha sjefen som svigerfar. Prøver for all del å ikke vise på jobb at vi har et forhold, holde meg unna flørting, blikk, kjærtegn osv. Sønnen, han jeg har et forhold til, ønsker å fortelle faren om det, men jeg er usikker. Hva tenker dere? Kan det bli vanskelig å fortsette jobben når han blir som en «svigerfar». En annen grunn til at jeg er redd det kan bli kleint er fordi sønnen er 6 år eldre enn meg, jeg er 20 han er 26.

Anonymkode: 60fec...947

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan det bli kleint. Men, det avhenger av hvordan sjefen er som menneske. Det kan bli det stikk motsatte og, at han synes det er fantastisk at sønnen har funnet noen i bedriften.

Men, jeg ville ventet med å annonsere forholdet på jobb. Sett an hvordan det går, for kleinest blir det om dere forteller det, og så blir det slutt 2 dager etter. Så vent litt, til dere begynner å være sikre på hverandre og forholdet. Kan jo være en forelskelse som dør fort.

På plussiden, så vet jeg om flere familiebedrifter der ansatt i forhold med en i sjefsfamilien, etterhvert har gjort en fabelaktig jobb i styre og stell av bedriften! Aldri negativt å kjenne bedriften fra innsiden 👍

Skrevet

Spørs litt hvem du og han har som leder?

Sønnen på 26 har vel ikke en voldsomt høy stilling og skal vel heller ikke bli din sjef?

Anonymkode: 17245...ddb

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan det bli vanskelig å fortsette jobben når han blir som en «svigerfar»

Ja, det kan det. Hvis en av dere ikke vil noe mer, og den andre vil, så blir det kleint. Og hvis svigerfar ikke har sansen for dette, kan det også bli vanskelig. Ulempen er at det er du som blir skadelidende uansett. Så du må vite hva du går til og ta risikoen for dette.

Alderen er ubetydelig, så den har ikke noe å si. 

Skrevet

Eller så kan det bli kjempebra! Dere slipper å snike og så får bedriften enda et familiemedlem. :) 

Kjæresten din kjenner faren sin, hvis han tror det går bra så gjør det sikkert det, tror du ikke?

Og - aldersforskjellen er vel ikke noe problem?

Skrevet

(Da jeg var 20 skrev vi «sjefens sønn» på norsk. Om du ikke er norsk er du unnskyldt.)

Anonymkode: b45e4...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...