AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Hvilken modell har dere ? Er dere fornøyde ? jeg er på utkikk etter en god sofa med vaskbare puter fordi sofaen vil bli brukt av både voksne, barn og hunder. Anonymkode: 5d1ed...84e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Hatt ektrop i mange år. Veldig lett å vaske trekk. Anonymkode: 9627b...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg har Ektorp 3 m- og 2-seter, og er godt fornøyd med dem. Anonymkode: 2301e...580
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Ektorp med sjeselong. Angrer på kjøpet, skulle droppa den pokker sjeselong-delen. Bortsett fra det er den grei. Hadde de solgt sitteputer utenom skulle jeg kjøpt en og fjerna sjeselong-delen. Anonymkode: 8cfc7...4c4
Hilde17 Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Har Landskrona, men er skikkelig forsiktig med den ettersom den er ny og har knapper sydd over madrassen og putene så den blir vanskelig å vaske.. tror det går an å bestille trekk til den, men det virker som for mye styr og blir ikke like fint med et annet trekk over så her i huset er det ikke lov å komme borti den med mat og drikke 😅 lyst til å kjøpe en til lillestua, sett litt rundt på nett, noe sånt tenker jeg på da, men er usikker på stilen
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 Har også Ektorp sofa 2 stk, og en Kivik sjeselong. Har skift til både sofaene og sjeselongen. Må si meg fornøyd, ja. Har ikke hund, men katter. Anonymkode: 9970b...b14
Snedig Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har kivik med sjeselong. Ikke fornøyd med sjeselongen. Den har blitt veldig myk og trekket siger på en måte. Har hatt den under et år. Men er ellers fornøyd med sofaen. Skulle jeg valgt igjen hadde jeg valgt samme men med hjørnesofa (armlene på begge sider). Evt 3 + 2 seter.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Vi elsker vår ektorp. Lett vedklikehold og myk. Anonymkode: b39d9...fb4
Gjest bienvilleparish Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Har også ektorp. Er vel fornøyd. Eneste er at ryggputene blir litt nedsunkne og må snus ofte, men gjelder kanskje de fleste sofaer
Honey Dew Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Ektorp. Der kan du ta av trekkene og vaske dem samt at du får kjøpt ekstra trekk hvis du vil ha et annet utseende på sofaen.
CoolSistah Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Kivik med sjeselong. Ikke så fornøyd, putene er nedsunket (4 år)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Snedig skrev (12 timer siden): Jeg har kivik med sjeselong. Ikke fornøyd med sjeselongen. Den har blitt veldig myk og trekket siger på en måte. Har hatt den under et år. Men er ellers fornøyd med sofaen. Skulle jeg valgt igjen hadde jeg valgt samme men med hjørnesofa (armlene på begge sider). Evt 3 + 2 seter. Vi hadde samme problem... Veldig kjipt. Anonymkode: f449b...30a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 Har kivik hjørnesofa på 4 året, ser nesten helt ny ut fortsatt. Hadde kjøpt samme igjen. Anonymkode: fa713...c36
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 Har Karlstad sofaen med Isunda grå trekk (andre trekk som er strammere gjør putene for stive samt dette er nok det fineste). Tror de kun har 3-seter varianten igjen på IKEA (Landskrona er den «nye» Karlstad), men du finner ofte fine på Finn.no. Jeg elsker den! Det begynte med en vinkelsofa, men har siden kjøpt oss 2 lenestoler og 2 3-setere. Har 2 puffer også. Er for tiden på utsikk etter en sjeselong del som jeg kan bygge på vinkelsofaen.😅 Orker ikke finne opp hjulet på ny når vi først har funnet en sofa vi sitter skikkelig godt i, ser fin ut og lett kan få vasket trekket på. Anonymkode: 5190f...567
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Har kivik 2seter med sjeselong. Er enig i de andre som sier at sjeselongdelen blir veldig myk. Jeg er enslig og sitter mest i sjeselongdelen så det kan jo absolutt være derfor, men synes nok det tok alt for kort tid før det ble merkbart. Ellers blir også ryggputen på sjeselongdelen nedsunket som beskrevet lengre oppe. Dette har jeg løst ved å fylle innerputen med innholdet av en hel hotellpute så nå er den ok. Skulle jeg kjøpt lignende sofa igjen så tror jeg det hadde vært bedre med 3seter med sjeselong for der er vel ryggputene like og man kunne byttet om på de. Tidligere hadde jeg karlstad 3seter (2 sitteputer og 2 ryggputer) og der var det bare å bytte rundt på putene. Det er enkelt å vaske putetrekkene, men skal man vaske trekket på stammen og armlen så er det en større operasjon. Anonymkode: 15e45...ea8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #16 Skrevet 17. januar 2021 Har Vimle sofa. Sjeselongen er blitt veldig nedsunket. Og det er nupper mellom sjeselongdelen og seteputen. Seteputene holder seg fint, det samme med ryggputene. Anonymkode: dc4a7...bb1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #17 Skrevet 17. januar 2021 Har søderhamn. Beste sofaen 🥰 bygger løsmingen din selv og kan endre farge ved å kjøpe nye trekk Anonymkode: 91f5b...5b2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #18 Skrevet 17. januar 2021 Har Norsborg. Vært veldig fornøyd. Vi har gulpebaby og har vasket trekkene uten problem et par ganger 😅 Anonymkode: ab79e...4d1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Har Søderhamn i tv-stua. Den er lekker og trekket kan skiftes, og er perfekt til filmkveld. Men jeg ville ikke hatt den i stua, for den er ikke god for gjester - veldig lav og med dype seter. Det er en kosesofa, ikke en god sitte-sofa for besøkende med kaffekopp. Anonymkode: 7b3c8...ba5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Vimle og Vallentuna var begge steinharde og fæle. Utstillingen var myk, det var ikke selve produktet. Byttet inn begge og handlet på Skeidar istedet. En venninne med barn hadde Søderhamn, den sank veldig. Hun byttet den tre ganger, det skjedde igjen og igjen. De eneste jeg ikke har hørt noe negativt om er Nockeby og Stocksund. Anonymkode: 98b5d...184 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå