AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Har dessverre ikke peiling på når jeg har eggløsning og når forventet mens er (er ikke en prøver, men spør her fordi det virker som det er mange med god peiling her!), men hadde ubeskyttet sex for 11 dager siden. Har i hele går og i dag kjent på en slags murring/vondt nederst i magen. Ingenting ekstremt, kan like gjerne være luft i magen, men det er ikke noe jeg vanligvis har over flere dager. Går på p-piller nå (ubeskyttet fordi jeg glemte mer enn to på brettet), så kjenner ikke vanligvis til pms/mensensmerter. Kan det være en graviditet jeg har symptomer på? Har veldig lyst å ta en test, men tenker egentlig at det er for tidlig, både for symptomer og for at en test vil gi utslag? Har ingen øvrige symptomer. Anonymkode: 7ad13...d2e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Jeg hadde slike murringer rundt 10-11-12 dager etter antatt eggløsning. Så det kan hende. Ville tatt en test i tilfelle Anonymkode: f7ea5...cfa
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Uke 5. Før det er det normale PMS/eggløsningssymptomer. Anonymkode: a58f9...6c8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uke 5. Før det er det normale PMS/eggløsningssymptomer. Anonymkode: a58f9...6c8 Må være noe sånt. Negativ test i dag🤷🏼♀️ Kjenner det fortsatt nederst i magen. Tar en ny test hvis det vedvarer. Anonymkode: 7ad13...d2e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må være noe sånt. Negativ test i dag🤷🏼♀️ Kjenner det fortsatt nederst i magen. Tar en ny test hvis det vedvarer. Anonymkode: 7ad13...d2e Eggløsning, mens og graviditet har omtrent akkurat samme symptomer. Mange kjenner ikke symptomer på EL før man blir prøver. Også kjenner man jo ekstra godt etter i den perioden. Lover deg at du føler deg kvalm og trøtt ellers i syklusen også, men det er mye lettere å slå tanken vekk enn når man er i DPO-land. Man har symptomer på EL om man ble gravid eller ikke, så mange tror at murringen de kjente var egget som festet seg, etc, men murring er et fullstendig normalt symptom på eggløsning. Du vil kjenne det godt i uke 7-8 at murringen er noe helt annet, enn da du trodde det var graviditeten du kjente. Anonymkode: a58f9...6c8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 23.28): Eggløsning, mens og graviditet har omtrent akkurat samme symptomer. Mange kjenner ikke symptomer på EL før man blir prøver. Også kjenner man jo ekstra godt etter i den perioden. Lover deg at du føler deg kvalm og trøtt ellers i syklusen også, men det er mye lettere å slå tanken vekk enn når man er i DPO-land. Man har symptomer på EL om man ble gravid eller ikke, så mange tror at murringen de kjente var egget som festet seg, etc, men murring er et fullstendig normalt symptom på eggløsning. Du vil kjenne det godt i uke 7-8 at murringen er noe helt annet, enn da du trodde det var graviditeten du kjente. Anonymkode: a58f9...6c8 Takk for svar. Hvis det var EL jeg hadde symptomer på (som jeg tviler på siden jeg har tatt p-pillene mine etter dette, så tror ikke det skal være mulig så sent) så er jeg ikke gravid. Hvor mange dager etter EL vil en eventuell graviditet slå ut på testen? Hvis jeg nå skulle vært gravid så måtte jeg hatt EL senest for 9 dager siden (hvis jeg regner at en celle kan overleve i max 5 dager) Anonymkode: 7ad13...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå