Kanakkas Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Det er kaldt ute og jeg blir så rød på haka, og litt tørr. Har en fet krem som skal beskytte og hjelpe, men skulle gjerne hatt et tips om sminke, noe jeg kan ha på der eller blande inn i krem for å ikke se så rød ut? Jeg er ikke så godt på sminke, men har gode hudpleieprodukter fra Nimue samt BB eller CC cream e.l. fra Mac som jeg bruker litt av, men den dekker ikke så godt.
Roci Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Kanakkas skrev (55 minutter siden): Det er kaldt ute og jeg blir så rød på haka, og litt tørr. Har en fet krem som skal beskytte og hjelpe, men skulle gjerne hatt et tips om sminke, noe jeg kan ha på der eller blande inn i krem for å ikke se så rød ut? Jeg er ikke så godt på sminke, men har gode hudpleieprodukter fra Nimue samt BB eller CC cream e.l. fra Mac som jeg bruker litt av, men den dekker ikke så godt. Hva med en concealer beregnet på tørr hud? Som navnet sier, skal produktet skjule/dekke over. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Bruen concealer med grønt i. Anonymkode: e0d71...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruen concealer med grønt i. Anonymkode: e0d71...1c7 Bruk en.... Anonymkode: e0d71...1c7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Erborian cc for rødhet anbefales! Anonymkode: 9dabd...4fb
Kanakkas Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2021 Takk for tips, jeg skal google og se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå