AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 2 timer etter middag 4,3 Fastende etter å ha våknet og stått opp 4,7 Burde det ikke være motsatt? Anonymkode: 3ceb0...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 2 timer etter middag 4,3 Fastende etter å ha våknet og stått opp 4,7 Burde det ikke være motsatt? Anonymkode: 3ceb0...7ed Jeg har funnet ut at dette varierer veldig. Hvis jeg f eks har sovet dårlig pga stress eller lignende så er blodsukkeret gjerne høyere på morgenen. Men du har uansett fine verdier Anonymkode: 4759b...024
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har funnet ut at dette varierer veldig. Hvis jeg f eks har sovet dårlig pga stress eller lignende så er blodsukkeret gjerne høyere på morgenen. Men du har uansett fine verdier Anonymkode: 4759b...024 Har vært våken og trøstet to små febersyke i flere timer i natt. Det kan kanskje bidra til litt høyere blodsukker ja, det tenkte jeg ikke på. Takk for svaret ditt Anonymkode: 3ceb0...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har vært våken og trøstet to små febersyke i flere timer i natt. Det kan kanskje bidra til litt høyere blodsukker ja, det tenkte jeg ikke på. Takk for svaret ditt Anonymkode: 3ceb0...7ed Da høres det veldig ut som om det er grunnen God bedring til de små! Anonymkode: 4759b...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå