LilleBille Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Kom over en side med mange gode ideer - både for oss selv - og ikke minst med ideer til gaver til foreldre - besteforeldre - gamle tanter osv. Enklere Liv
Gjest Lille trille Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Enig, jeg kjøpte faktisk en luftrenser hos Enklere Liv i forrige uke og fikk den levert på bare 4 dager. Jeg er kjempefornøyd og kommer til å bestille mer. Kan også anbefale å bestille katalogen fra dem den var fin.
Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Godt tips. Enklere liv var en fin side. Det er smart å samle produkter på denne måten. Få andre gjør det. Det gjør det enkelt. Her var det mange produkter jeg har jeg har lyst på :->
LilleBille Skrevet 14. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2005 Her var det mange produkter jeg har jeg har lyst på :-> ← - jeg ønsker meg brillerenseren til jul jeg
Gjest Shopper Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 Jeg har fått katalog. Jeg fikk et enda bedre inntrykk når jeg fikk blad i katalogen. Jeg synes det virker gjennomført også liker jeg sommerfugler da
Sniglå Skrevet 15. august 2005 #9 Skrevet 15. august 2005 Så gøy side! Hvis dere spør sambo så kommer han til å skrive under på at jeg trenger denne Jeg er så vims at jeg sikkert ville ha rotet bort den kontrollsentralen også....
lillesky Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 Jeg kunne tenke meg Finn igjen! Enda jeg bare er 25 år... Men det hender at jeg går på kjøkkenet for å hente noe, så må jeg på do, og legger fra meg tingen, og etterpå så finner jeg den ikke!
lillesky Skrevet 15. august 2005 #11 Skrevet 15. august 2005 Så gøy side! Hvis dere spør sambo så kommer han til å skrive under på at jeg trenger denne Jeg er så vims at jeg sikkert ville ha rotet bort den kontrollsentralen også.... ← Øy! Så ikke at du ønsket deg det samme som meg... Er ikke du også ca 25? Kanskje det bare er en fase vi går gjennom? Jeg er mer glemsk enn pappa som nærmer meg 60!
Gjest shopper Skrevet 15. august 2005 #12 Skrevet 15. august 2005 Jeg er lei av å bære med meg tunge poser når jeg handler, men synes ikke akkurat trillebag er så stillig (er 41 år). Men jeg synes faktisk den såkalt italienske trillebaggen deres er fin og en sånn en kunne jeg godt tenkt meg. Jeg får begynne å spare.
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #13 Skrevet 16. august 2005 Øy! Så ikke at du ønsket deg det samme som meg... Er ikke du også ca 25? Kanskje det bare er en fase vi går gjennom? Jeg er mer glemsk enn pappa som nærmer meg 60! ← Jo, jeg er 23! Håper virkelig det er en fase! Jeg får mye kjeft av sambo altså...uff, det siste jeg mistet nå var studentbeviset mitt..Søkk borte... Kanskje vi får kvantumsrabatt?
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 16. august 2005 #14 Skrevet 16. august 2005 Fin side. Mange ideer til meg selv og gaver til slekta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå