Gå til innhold

Gode gaveideer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en side med mange gode ideer - både for oss selv - og ikke minst med ideer til gaver til foreldre - besteforeldre - gamle tanter osv.

Enklere Liv

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille trille
Skrevet

Enig,

jeg kjøpte faktisk en luftrenser hos Enklere Liv i forrige uke og fikk den levert på bare 4 dager. Jeg er kjempefornøyd og kommer til å bestille mer. Kan også anbefale å bestille katalogen fra dem den var fin.

Gjest Gjest_Mini_*
Skrevet

Godt tips. Enklere liv var en fin side. Det er smart å samle produkter på denne måten. Få andre gjør det. Det gjør det enkelt. Her var det mange produkter jeg har jeg har lyst på :->

Skrevet

Katalog bestilt! :o)

Skrevet
Her var det mange produkter jeg har jeg har lyst på :->

:Nikke: - jeg ønsker meg brillerenseren til jul jeg :)

Gjest Shopper
Skrevet

Jeg har fått katalog. Jeg fikk et enda bedre inntrykk når jeg fikk blad i katalogen. Jeg synes det virker gjennomført også liker jeg sommerfugler da :)

Skrevet

Så gøy side!

Hvis dere spør sambo så kommer han til å skrive under på at jeg trenger denne :sjenert:

Jeg er så vims at jeg sikkert ville ha rotet bort den kontrollsentralen også....

:ler:

Skrevet

Jeg kunne tenke meg Finn igjen! Enda jeg bare er 25 år... :sjenert: Men det hender at jeg går på kjøkkenet for å hente noe, så må jeg på do, og legger fra meg tingen, og etterpå så finner jeg den ikke! :roll:

Skrevet
Så gøy side!

Hvis dere spør sambo så kommer han til å skrive under på at jeg trenger denne :sjenert:

Jeg er så vims at jeg sikkert ville ha rotet bort den kontrollsentralen også....

Øy! Så ikke at du ønsket deg det samme som meg... ;) Er ikke du også ca 25? Kanskje det bare er en fase vi går gjennom? :ler: Jeg er mer glemsk enn pappa som nærmer meg 60!

Gjest shopper
Skrevet

Jeg er lei av å bære med meg tunge poser når jeg handler, men synes ikke akkurat trillebag er så stillig (er 41 år). Men jeg synes faktisk den såkalt italienske trillebaggen deres er fin og en sånn en kunne jeg godt tenkt meg. Jeg får begynne å spare. ;)

Skrevet
Øy! Så ikke at du ønsket deg det samme som meg... ;) Er ikke du også ca 25? Kanskje det bare er en fase vi går gjennom? :ler: Jeg er mer glemsk enn pappa som nærmer meg 60!

Jo, jeg er 23! Håper virkelig det er en fase! Jeg får mye kjeft av sambo altså...uff, det siste jeg mistet nå var studentbeviset mitt..Søkk borte... :sjenert:

Kanskje vi får kvantumsrabatt? :ler:

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Fin side.

Mange ideer til meg selv og gaver til slekta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...