AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Det hadde vært trist. Oslo Spektrum kan like gjerne bygges om til leiligheter, for dette ser aldri ut til å ta slutt! Jeg som hadde gledet meg til Daddy Yankee i Paris Og masse andre konserter her i Norge. Trist dette her. Anonymkode: a4b2a...2ce
Maleficenta Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hadde vært trist. Oslo Spektrum kan like gjerne bygges om til leiligheter, for dette ser aldri ut til å ta slutt! Jeg som hadde gledet meg til Daddy Yankee i Paris Og masse andre konserter her i Norge. Trist dette her. Anonymkode: a4b2a...2ce Selvsagt kan vi gå på konserter igjen. Det har vært konserter etter spanskesyken og... Pandemien kommer ikke til å vare for evig 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg bor i Australia og var på konsert i helgen. Det skjer nok i Norge også snart! Anonymkode: f13c8...932
Gjest Sprettballen Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Jeg sier som de andre, selvsagt kan vi gå på konserter igjen om ikke så alt for lenge. Det kan kanskje gå en liten stund til du kan stå i klynge foran en scene (hvis det er noe du liker), og kanskje må du nyte musikken i Norge noen måneder frem i tid, men konserter blir det helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå