GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2021 #1 Skrevet 15. januar 2021 Sist jeg fikk en klem var i oktober og jeg har ingen nærkontakter og ingen venner og familien er langt unna. Det er vel det jeg savner mest akkurat nå... hva med dere andre?
Cuntzilla Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 (endret) Samme her! Det er viktig for mennesker med kroppskontakt og berøring, og jeg kjenner det tærer på når det er lite av det. Leste litt om "hudsult" her, veldig interessant: https://www.tv2.no/a/11734852/ Jeg har noen klemmevenner da Men ser dem ikke altfor ofte om dagen, jeg er jo sjeldnere med mennesker generelt nå. Jeg er en litt fysisk person generelt tror jeg, og har ikke tenkt over før nå hvor mye nærkontakt jeg vanligvis har gjennom en helt vanlig dag på jobb, som er helt borte på hjemmekontoret. Endret 15. januar 2021 av Cuntzilla
MyMichelle Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Jeg skjønner. Jeg hadde en klemmevenninne, men hun har hatt så mye besøk at hun tør ikke mer. Smittefri klem fra meg 😘🤗🤗🤗
Mæn40 Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Er glad det alltid er en klem å få fra datteren min 😀
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2021 MyMichelle skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner. Jeg hadde en klemmevenninne, men hun har hatt så mye besøk at hun tør ikke mer. Smittefri klem fra meg 😘🤗🤗🤗 Takk 😊. Jeg har en god en online jeg prater med på cam og det er fælt når man har så lyst å klemme de men ikke mulig ... har ingen klemme venner ...
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2021 Cuntzilla skrev (23 minutter siden): Samme her! Det er viktig for mennesker med kroppskontakt og berøring, og jeg kjenner det tærer på når det er lite av det. Leste litt om "hudsult" her, veldig interessant: https://www.tv2.no/a/11734852/ Jeg har noen klemmevenner da Men ser dem ikke altfor ofte om dagen, jeg er jo sjeldnere med mennesker generelt nå. Jeg er en litt fysisk person generelt tror jeg, og har ikke tenkt over før nå hvor mye nærkontakt jeg vanligvis har gjennom en helt vanlig dag på jobb, som er helt borte på hjemmekontoret. Interessant det er sånn det kjennes ut og. Nesten jeg vurdere å spørre en ff om en klem.. var han jeg fikk det av sist og på bensinstasjon🙈. Sier sikkert nei🙄
Lisa Rowe Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 Savner å kunne trene ordentlig styrketrening.. Er midt i en depressiv fase nå og lengter etter å løfte tunge vekter og få ut alle negative tanker. Er det som har reddet meg hver gang jeg har vært i en dårlig periode, mens nå føler jeg at jeg bare må vente det ut.. Klemmer får jeg heldigvis masse av. 1
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2021 Lisa Rowe skrev (3 minutter siden): Savner å kunne trene ordentlig styrketrening.. Er midt i en depressiv fase nå og lengter etter å løfte tunge vekter og få ut alle negative tanker. Er det som har reddet meg hver gang jeg har vært i en dårlig periode, mens nå føler jeg at jeg bare må vente det ut.. Klemmer får jeg heldigvis masse av. Klemmer hjelper på det meste
Nalini Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Bente1234 skrev (3 minutter siden): Klemmer hjelper på det meste Ja. Det gir mye å få og gi en klem.
Lisa Rowe Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Bente1234 skrev (14 minutter siden): Klemmer hjelper på det meste Ja, jeg er veldig heldig som ikke bor alene. Det må være veldig tøft i denne allerede tøffe perioden.
13579 Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 frysja skrev (6 timer siden): Ja. Det gir mye å få og gi en klem. Fravær av fysisk kontakt er en billig beskyttelse mot mange sykdommer Slik kontakt må derfor forbys permanent også for å forhindre andre infeksjonssykdommer. Samtidig kan dette effektivt beskytte mot mange overgrep.
Anbefalte innlegg