Gå til innhold

Vulgær sexprat på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker ord som kuk, pikk, fitte, mus osv., kan dere slutte med det? Det er sykt vulgært. Blir kvalm. Hva med å si underliv, penis eller noe mer anstendig enn pikk og fitte? Æsj

Anonymkode: b7b20...39b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men gratulerer. Du klarte nå inkludere hele pensumet i en eneste post 🤠

Anonymkode: e69a2...1f7

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som bruker ord som kuk, pikk, fitte, mus osv., kan dere slutte med det? Det er sykt vulgært. Blir kvalm. Hva med å si underliv, penis eller noe mer anstendig enn pikk og fitte? Æsj

Jeg tror jeg kommer til å fortsette med å si kuk og fitte. Mus skal du slippe. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal ville klikke seg inn på seksualdelen på forumet om man ikke tåler å høre de ordene? :klo:

Du klikket deg inn på seksualtrådene, da må du også kunne tåle å høre kuk, pikk, fitte, og tilsvarende ord. 

Blir helt feil av deg å kreve at resten av forumet skal moderere seg, fordi du trykket deg inn på en tråd hvor det blir brukt ord du ikke tåler.

Er enig i at ordene kan være vulgære, men tåler du ikke vulgære ord burde man heller ikke klikke seg inn på tråder hvor det er naturlig at vulgære ord kan brukes.

• Liker 14
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal ville klikke seg inn på seksualdelen på forumet om man ikke tåler å høre de ordene? :klo:

Du klikket deg inn på seksualtrådene, da må du også kunne tåle å høre kuk, pikk, fitte, og tilsvarende ord. 

Blir helt feil av deg å kreve at resten av forumet skal moderere seg, fordi du trykket deg inn på en tråd hvor det blir brukt ord du ikke tåler.

Er enig i at ordene kan være vulgære, men tåler du ikke vulgære ord burde man heller ikke klikke seg inn på tråder hvor det er naturlig at vulgære ord kan brukes.

Jeg tåler det helt fint, men jeg synes bare det er meget spesielt av voksne mennesker å bruke så til de grader vulgært språk. Det er voksne folk, liksom, ikke tenåringer.

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tåler det helt fint, men jeg synes bare det er meget spesielt av voksne mennesker å bruke så til de grader vulgært språk. Det er voksne folk, liksom, ikke tenåringer.

Synes egentlig det er mer spesielt med voksne mennesker som henger seg opp i hva andre voksne menneske sier eller gjør.

• Liker 13
Skrevet
Cleo88 skrev (1 minutt siden):

Hvilke poetiske omskrivelser vil du anbefale? 🦋🐳🐛 Eller er du mer den formelle typen a la penis, klitoris, venusberget, vulva... anus 🦠🥳

Underliv, penis? Jeg er nok litt formell jeg ja. 😅

• Liker 1
Skrevet

Han Øde i farmen har sikkert spurt: Hva er voksne folk? Filosofisk flott fyr han kar`n der...

...ja for hva er en kuk? hva er en penis?

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan du slutte selv. Du skriver det selv.

Anonymkode: 631c9...985

• Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Løsningen på ditt "problem" er kanskje at all diskusjon i dette forumet foregår utelukkende på Latin? Det burde jo være anstendig nok, og også utelukke alle "vulgære og udannede" individer. Og stort sett alle andre. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns selv det er litt vulgært og ikke noe jeg vanligvis inkluderer i dagligtalen min. Men mistenker også at mange tråder her er runketråder. Type, "er fitta de vid eller stram?" "like kvinner analsex?" Osv. også sitter ts å runker til svarene 😅 holder meg i hovedsak unna de trådene. 

Anonymkode: d13c9...3e8

• Liker 3
Skrevet

Du kan da vel ikke på alvor mene at folk her skal bruke andre ord bare fordi du ikke liker språket deres? 

• Liker 11
Skrevet

Mange voksne folk bruker sånne ord i forbindelse med sex selv om de bruker andre ord ute blant folk.

Anonymkode: 77241...5e3

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Jeg kommer til å fortsette med min "vulgære" skrive måte. Passer det deg ikke kan du la være å lese disse trådene. 

Skrevet

Kuk. Kukk. Pikk. Fitte. Mus. Glufse. Dåse. 

Det er bare ord. Ikke noe farlig.

Anonymkode: e7c97...4fd

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (10 timer siden):

Synes egentlig det er mer spesielt med voksne mennesker som henger seg opp i hva andre voksne menneske sier eller gjør.

Slik har det vært helt siden Jesu’ (og Brians) tid, dessverre:

Skrevet

Klarer ikke ta folk som er så vulgære seriøst. Kan ikke tenke meg at de har særlig høye stillinger ihvertfall.

Anonymkode: 8494d...063

• Liker 1
Skrevet

2 ord: seksualitet forum😊

Anonymkode: 7d2a5...7c7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...