AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg begynte å se på en ny norsk serie i kveld som heter "Stolthet og Forfall". Jeg tenkte at dette var sikkert noe i samme gate som "Familien Lykke", som er helt forferdelig amatørskuespilleri, men jeg ble så positivt overrasket🙂 De aller fleste var ukjente skuespillere for meg, utenom hovedpersonen da, men jeg syntes de fleste var troverdige og naturlige. Ingen overspilte noe særlig og jeg koste meg faktisk, og kjente meg litt igjen i hovedpersonen selv om jeg ikke er på samme sted i livet som henne. Det skal være en slags komedie light.. Anonymkode: 020f4...261 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 Absolutt positivt overrasket over denne. En serie med helt vanlige mennesker i helt vanlig alder som lever helt vanlige liv - og som attpåtil ikke foregår i storbyen! Gledelig. Denne er både søt og bittersøt, munter og sorgmunter, med stort sett nokså ukjente skuespillere. Litt urealistisk innimellom, men denne var bra. Anonymkode: 62ff2...e2b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg også likte den overraskende godt. Koselig serie om helt vanlige folk og deres problemer! Anonymkode: b55cc...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg likte den også. Kjente meg godt igjen i noe, og ikke helt i annet, men det er jo naturlig. Deilig med litt visuell romantikk mellom to helt vanlige, halvgamle mennesker (som meg selv) uten silikon og pushup!😍 Mer av slikt!! 👍 Anonymkode: 16733...be1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg likte den ikke noe særlig. Syntes det var altfor mye fokus på hovedperson, og synes også at hovedpersonens karakter ikke var en likendes person. Lyver så det renner av henne, til sin egen vinning, og går absolutt ikke av banen for å ødelegge for andre for egen vinning. Et forkastelig menneske kaller jeg det. I serier generelt så liker man jo hovedpersonen, at det er en likbar person. Til og med Dexter var likbar, da han gjorde sine drap for en god grunn til alles felles beste. Anonymkode: f00ed...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 16. januar 2021 #6 Del Skrevet 16. januar 2021 Likte denne. Minte en del om den serien med Linn Skåber som gikk på tv2, bare bedre. Pluss for vanlige folk, uten stive botoxtryner og modellkropper.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Del Skrevet 16. januar 2021 Likte den godt, med situasjoner som kan kan kjenne seg igjen i. Livet er jo stort sett ikke så strømlinjeformet og uproblematisk som noen serier kan forestille.... For meg i denne alderen som hovedpersonen, passet den veldig godt! Anonymkode: 42bbd...1c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Del Skrevet 21. januar 2021 Mye sjalu denne damen. Var litt kjekkere i dag enn sist. Anonymkode: 07261...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Del Skrevet 22. januar 2021 Slukte hele med en gang Blanding av feelgood og ukomplekst. Hun er kruttsterk denne , Beate Strige Øyen. Husker ennå rollen hennes i "Unge lovende", Synes dessverre motspilleren hennes mangler en type motstand som hun hadde fortjent. Han blir så tafatt, men kan være at akkurat dèt gjør samspillet bra. Ønsker meg flere sesonger, jeg.. Anonymkode: 0f2ce...61d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. januar 2021 #10 Del Skrevet 25. januar 2021 Synes den er helt fantastisk jeg! Hovedrolleinnehaveren er suveren i sin tolkning av Merethe🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 25. januar 2021 #11 Del Skrevet 25. januar 2021 Enig med de to ovenfor her, så gøy serie selv om jeg kanskje ikke er i målgruppen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg hørte om denne av min mor på 75 som syntes den bare var tull og veldig dårlig. Hun liker kvalitetsserier. Jeg derimot (50) koste meg med denne etter lange dager på jobb. Morsom tidtrøyte. Jeg skal gi min mor rett i at denne nok er fort glemt, men jeg koste meg veldig mens jeg så den, og det var også hensikten. Anonymkode: f6d2e...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Del Skrevet 9. februar 2021 Har sett første episode, men orker ikke voksne folk som oppfører seg som tenåringer på guttedoen på ungdomsskolen. Blir serien bedre eller fortsetter den i samme sporet? Anonymkode: 3765b...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå