Gå til innhold

Hvilke temperaturer liker du best og når synes du det er for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som drømmer meg bort til palmesus og andre for tiden forbudne steder. Men det fikk meg til å lure på hvilke grader dere trives best i om sommeren (uavhengig av hvor dere er, kanskje mtp på luftfuktighet). Og når dere synes det er for varmt. Var i Hellas med over 40 grader for mange år siden, ikke gøy. Berlin i over 34 grader var også en prøvelse

Anonymkode: 2e46f...ee8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmere enn 22-23 grader😅

Anonymkode: 8c376...ac3

Skrevet

32-35 er idielt. 

• Liker 1
Skrevet

Liker varme! I mye luftfuktighet holder det når det nærmer seg 30, men er det tørt er det helt fint opp til 48 (varmere enn det har jeg ikke opplevd).

Det burde aldri, noensinne, være under 18 grader. 25-28 er nok det helt optimale i Norge.

Anonymkode: 102b8...099

• Liker 1
Skrevet

Jeg trives rundt 20 grader, bikker det 25 begynner det å bli slitsomt. Kryper det over 30 grader så siler svetten og jeg er ikke dugende til annet enn å smelte i skyggen.  Er kanskje ikke en overraskelse at jeg foretrekker vinteren. 

Anonymkode: 0a2b2...1d8

• Liker 2
Skrevet

Ca 20C og vindstille 

Anonymkode: 06975...f58

Skrevet

Liker meg godt når det er 25-27 grader. Da er det perfekt sommervarme! :)

Anonymkode: 14f7c...205

Skrevet

For min del holder det med maks 22 grader. Rundt 18-19 grader så trives jeg.

Alt over - og ihvertfall når vi snakker 30 så er det så ubehagelig for min del at jeg heller holder meg inne i et avkjølt rom enn å være ute. 

Skrevet

På sommeren er trivselstemperaturen mellom 22 og 25. På vinteren er den mellom - 20 og - 25

Skrevet (endret)

Vanlig arbeidsdager: 18-23

Fridager: 23-25

Bade i sjøen: 28+

Endret av Krysopras
  • Liker 1
Skrevet

På sommeren mellom 20 og 25

På Våren mellom 15  og 19

På Høsten mellom 2 til 14

På Vinteren mellom -20 og +1

Skrevet

Rundt 30 grader er nydelig. Under 25 liker jeg ikke særlig godt.

Tiden i en sørstat med 40+ grader daglig har preget meg 😄 

Gjest Linny111
Skrevet

Ganske fornøyd i alt mellom 20 til 30.

Skrevet

Trives best i 25-30 grader. Varmt nok til å bade, men ikke for varmt til å trene ute. Hater klima i dette landet. 

Anonymkode: ed773...ef8

Skrevet

25-30 grader er perfekt. 30-35 hvis jeg kan ligge stille under en parasoll og drikke iskaffe.

Skrevet

I like it hot.

40+ kan bli utfordrende men med tilgang til vann går det fint.

Anonymkode: 58965...7eb

Skrevet

Rundt 25 grader er perfekt. Over 30 så begynner det å bli litt mye, spesielt om det er høy luftfuktighet. Jeg tåler høye temperaturer bra, men høy luftfuktighet dårlig. Ellers enig med den som skrev at det aldri burde være under 18 grader, men når vi absolutt må ha vinter burde det i det minste aldri være under - 5. Det er - 20 her nå, og jeg får nesten kuldesjokk bare ved tanken på å gå ut.

Skrevet

Ah! Som jeg savner varme!! Så lenge luftfuktigheten ikke er høy så gjerne 30-35 grader! Kommer selvfølgelig litt ann på da. Er jeg i en storby og skal farte rundt så er det ikke like deilig. Om jeg fikk bestemme så hadde Norge hatt vær som dette:

Januar-Mars: 10-20 grader (økende)

April-juni: 20-25 grader

juli-september: 25-35 grader

oktober- november: 25-10 grader (synkende)

desember: -5 grader og masse snø

Hehehe, ser at dette aldri vil skje men det er altså drømmescenario her ;)  Noe annet jeg savner i Norge er tropenetter! Så nydelig å sitte ute i singlett til langt på natt og ikke måtte pakke seg inn i x antall ulltepper så snart klokken bikker 18.

Anonymkode: def3b...e86

• Liker 1
Skrevet

25-30 grader helst. Bader ikke før passert 27 grader i vannet. 

Anonymkode: f794b...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...