Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med han i 14 mndr, langdistanse vi har ikke sett hverandre siden september. Jeg la ut et kysse bilde av oss fra  i sommer tagget han å skrev at han her savner jeg. Han ble skikkelig irritert da han fant det ut å det virker som han vil jeg skal slette det asap...😢 Han må jo tydeligvis skjule noe, er første gang jeg la ut bilde av oss, han har ingen bilder av meg/oss å står heller ikke i et forhold på Facebook..

Anonymkode: 684ff...a2b

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hadde han reagert like kraftig om du bare skrev for eksempel på siden hans, at du savna han? Hadde han gjort det, er det noe som skurrer, føler jeg. Det kan jo hende han bare var ukomfortabel med å se bilde av seg selv ute på fb.

• Liker 7
Skrevet

Hadde foretrukket å bli spurt først!

Anonymkode: c221c...a6f

• Liker 31
Skrevet

Noe skurrer ja, har man bilder ellers ute, men ikke ønsker av kjæresten - så er det noe galt

Anonymkode: 1d0f5...182

• Liker 16
Skrevet

Jeg hadde blitt irritert om f.eks noen la ut et bilde av meg jeg ikke ville folk skulle se. Der jeg selv følte meg stygg

Anonymkode: 8774f...382

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe skurrer ja, har man bilder ellers ute, men ikke ønsker av kjæresten - så er det noe galt

Anonymkode: 1d0f5...182

Det var et kyssebilde da. Kanskje det var den biten han var ukomfortabel med. Uansett synes jeg han kunne sagt ifra, uten å bli irritert. Samtidig skulle også TS spurt om tillatelse først. 

• Liker 24
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, og hater måten noen kommuniserer på (altså de liker det sikkert da). Jeg liker ikke at kjærlighet og private ting kommuniseres åpenlyst på facebook. Jeg er mye gladere i en personlig stil, og har null behov for at andre skal se at vi er kjærester på facebook. Da vil jeg heller få en privat melding med f.eks "elsker deg" eller et kyssebilde med "husker du?". 

• Liker 43
Skrevet

Har samme greien med min kjæreste. Han brukte bilder av oss som profilbilde de første to årene vi var sammen. Så ble det slutt på grunn av en uenighet, men vi kom sammen igjen etter to måneder. Da vi ble sammen igjen nektet han å legge ut bilder av oss igjen. Han sa det ble så mange sprørsmål fra fjern og nær da han tok vekk bilder av oss da det ble slutt. Han sier at han ikke ønsker å legge personlige ting på Facebook lenger. Det tok litt tid for meg å akseptere dette, men hadde ikke noe annet valg. Han holder meg ikke hemmelig på andre måter. Kjenner familien godt og har møtt nære venner. 

Anonymkode: 4f02c...851

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde syntes det var koselig, men mange e forskjellige. Kan godt være at han ikke liker og bli postet bilder av

Skrevet

Men, kanskje du skal gi litt mer kontekst? Er vanskelig å spekulere i hvorfor når det er så lite informasjon rundt det

Anonymkode: 8774f...382

• Liker 3
Skrevet

Her synes jeg du tok deg en frihet du ikke burde. Det er faktisk ikke greit å legge ut bilder av andre uten at de sier det er OK først. 

Anonymkode: ba4f5...31d

• Liker 25
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt flau om kjæresten min hadde tagget meg i et kyssebilde. Men jeg forstår tanken bak er god, og at du savner han. Så synes han burde ha litt mer forståelse for deg, og heller sagt ifra på en mer hyggelig måte en å bare bli irritert. 

Også må jeg helt ærlig si at jeg ikke forstår de som skal ha alt så fryktelig privat at de ikke kan dele med venner på fb hvem kjæresten er. For min del hadde det skurret litt.. 

• Liker 9
Skrevet

Fjern bilde, men behold/legg ut teksten, så finner du av om det kun var bilde han reagerte på. 

Uansett, det er kjæresten din, så han skulle ikke blitt sur, bare sagt han ikke ønsket å ha bilde der

Anonymkode: 85a0c...8c6

• Liker 8
Skrevet

Slett det og gå videre :klem:

Anonymkode: 9eed4...e8b

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil heller ikke ha kyssebilder på sosiale medier. Det er for privat. 

Anonymkode: 802ff...c5b

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært sammen med han i 14 mndr, langdistanse vi har ikke sett hverandre siden september. Jeg la ut et kysse bilde av oss fra  i sommer tagget han å skrev at han her savner jeg. Han ble skikkelig irritert da han fant det ut å det virker som han vil jeg skal slette det asap...😢 Han må jo tydeligvis skjule noe, er første gang jeg la ut bilde av oss, han har ingen bilder av meg/oss å står heller ikke i et forhold på Facebook..

Anonymkode: 684ff...a2b

Skjønner du føler deg såret av at han ble sint for at du la ut noe som egentlig bare skulle gjort han glad! Jeg tror at han skjuler et eller annet når han reagerte med sinne. Eller så kanskje han syns det var flaut ovenfor kamerater eller at andre skulle se det? Eller var det selve bilde han ikke likte av seg selv kanskje? 

Anonymkode: f78ac...eae

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...