AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har vært sammen med han i 14 mndr, langdistanse vi har ikke sett hverandre siden september. Jeg la ut et kysse bilde av oss fra i sommer tagget han å skrev at han her savner jeg. Han ble skikkelig irritert da han fant det ut å det virker som han vil jeg skal slette det asap...😢 Han må jo tydeligvis skjule noe, er første gang jeg la ut bilde av oss, han har ingen bilder av meg/oss å står heller ikke i et forhold på Facebook.. Anonymkode: 684ff...a2b 6
Populært innlegg Eignarf Skrevet 14. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 14. januar 2021 Man skal jo ikke legge ut bilder av andre uten deres samtykke. Har han mange bilder av seg selv på Facebook eller andre sosiale medier? Kanskje han liker å være en privat person. Du må nesten bare slette det, hvis han vil det. Men ja, det kan hende han skjuler noe. Her må man se helheten. Vet alle vennene hans som er vesentlige, om deg? Familien hans osv. Vet du om han har brukt å ha bilder av seg selv og evt andre ekskjærester på fb? 72
Populært innlegg Frøyamor Skrevet 14. januar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 14. januar 2021 Det er faktisk ulovlig å legge ut bilder av andre uten samtykke. 62
Eignarf Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Og hadde han reagert like kraftig om du bare skrev for eksempel på siden hans, at du savna han? Hadde han gjort det, er det noe som skurrer, føler jeg. Det kan jo hende han bare var ukomfortabel med å se bilde av seg selv ute på fb. 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Hadde foretrukket å bli spurt først! Anonymkode: c221c...a6f 31
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Noe skurrer ja, har man bilder ellers ute, men ikke ønsker av kjæresten - så er det noe galt Anonymkode: 1d0f5...182 16
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Jeg hadde blitt irritert om f.eks noen la ut et bilde av meg jeg ikke ville folk skulle se. Der jeg selv følte meg stygg Anonymkode: 8774f...382 22
Eignarf Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe skurrer ja, har man bilder ellers ute, men ikke ønsker av kjæresten - så er det noe galt Anonymkode: 1d0f5...182 Det var et kyssebilde da. Kanskje det var den biten han var ukomfortabel med. Uansett synes jeg han kunne sagt ifra, uten å bli irritert. Samtidig skulle også TS spurt om tillatelse først. 24
Populært innlegg velociraptor Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 15. januar 2021 (endret) Jeg hadde overhodet ikke akseptert at mannen min la ut kyssebilde av oss eller skrev kleine klissete ting om meg/oss på facebook. Jeg har ingenting privat på facebook, og vil ikke at andre skal skrive eller legge ut noe privat som omhandler meg. Det er skikkelig ufint og utleverende. Og man legger uansett ALDRI ut bilder av andre uten å spørre først. Skjønner godt at kjæresten din er irritert på deg. Endret 15. januar 2021 av velociraptor 92
little fairy Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Jeg hadde ikke likt det, og hater måten noen kommuniserer på (altså de liker det sikkert da). Jeg liker ikke at kjærlighet og private ting kommuniseres åpenlyst på facebook. Jeg er mye gladere i en personlig stil, og har null behov for at andre skal se at vi er kjærester på facebook. Da vil jeg heller få en privat melding med f.eks "elsker deg" eller et kyssebilde med "husker du?". 43
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 Har samme greien med min kjæreste. Han brukte bilder av oss som profilbilde de første to årene vi var sammen. Så ble det slutt på grunn av en uenighet, men vi kom sammen igjen etter to måneder. Da vi ble sammen igjen nektet han å legge ut bilder av oss igjen. Han sa det ble så mange sprørsmål fra fjern og nær da han tok vekk bilder av oss da det ble slutt. Han sier at han ikke ønsker å legge personlige ting på Facebook lenger. Det tok litt tid for meg å akseptere dette, men hadde ikke noe annet valg. Han holder meg ikke hemmelig på andre måter. Kjenner familien godt og har møtt nære venner. Anonymkode: 4f02c...851 6
Ryzorman Skrevet 15. januar 2021 #12 Skrevet 15. januar 2021 Jeg hadde syntes det var koselig, men mange e forskjellige. Kan godt være at han ikke liker og bli postet bilder av
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #13 Skrevet 15. januar 2021 Men, kanskje du skal gi litt mer kontekst? Er vanskelig å spekulere i hvorfor når det er så lite informasjon rundt det Anonymkode: 8774f...382 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 15. januar 2021 Legge ut kyssebilder er bare utrolig Harry og fjortis da. Teit å i det hele tatt ta sånne bilder. Mulig jeg er uromantisk, men det vrenger seg i hele meg av sånt kliss. Anonymkode: 8f4ef...59a 57
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #15 Skrevet 15. januar 2021 Her synes jeg du tok deg en frihet du ikke burde. Det er faktisk ikke greit å legge ut bilder av andre uten at de sier det er OK først. Anonymkode: ba4f5...31d 25
SaySomething Skrevet 15. januar 2021 #16 Skrevet 15. januar 2021 Jeg hadde nok blitt litt flau om kjæresten min hadde tagget meg i et kyssebilde. Men jeg forstår tanken bak er god, og at du savner han. Så synes han burde ha litt mer forståelse for deg, og heller sagt ifra på en mer hyggelig måte en å bare bli irritert. Også må jeg helt ærlig si at jeg ikke forstår de som skal ha alt så fryktelig privat at de ikke kan dele med venner på fb hvem kjæresten er. For min del hadde det skurret litt.. 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #17 Skrevet 15. januar 2021 Fjern bilde, men behold/legg ut teksten, så finner du av om det kun var bilde han reagerte på. Uansett, det er kjæresten din, så han skulle ikke blitt sur, bare sagt han ikke ønsket å ha bilde der Anonymkode: 85a0c...8c6 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #18 Skrevet 15. januar 2021 Slett det og gå videre Anonymkode: 9eed4...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #19 Skrevet 15. januar 2021 Jeg vil heller ikke ha kyssebilder på sosiale medier. Det er for privat. Anonymkode: 802ff...c5b 19
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #20 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har vært sammen med han i 14 mndr, langdistanse vi har ikke sett hverandre siden september. Jeg la ut et kysse bilde av oss fra i sommer tagget han å skrev at han her savner jeg. Han ble skikkelig irritert da han fant det ut å det virker som han vil jeg skal slette det asap...😢 Han må jo tydeligvis skjule noe, er første gang jeg la ut bilde av oss, han har ingen bilder av meg/oss å står heller ikke i et forhold på Facebook.. Anonymkode: 684ff...a2b Skjønner du føler deg såret av at han ble sint for at du la ut noe som egentlig bare skulle gjort han glad! Jeg tror at han skjuler et eller annet når han reagerte med sinne. Eller så kanskje han syns det var flaut ovenfor kamerater eller at andre skulle se det? Eller var det selve bilde han ikke likte av seg selv kanskje? Anonymkode: f78ac...eae 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå