AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Greia er at jeg barberte meg i dag, men det var ikke bra nok. Jeg kan gå med på den, men det er ikke skog der nede. Jeg mp ha ny høvel, men jeg gjorde mitt beste. Men er det ikke rart at han krever at jeg må barbere meg før han slikker meg? Anonymkode: 615e9...4f4
mjaus Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Nei, det er hans preferanser. Du kan ikke kreve at noen skal slikke deg Endret 14. januar 2021 av mjaus 12
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Nei, de fleste ønsker ikke hår i munnen. Anonymkode: 1af95...4b7 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Jeg synes ingen kan kreve hverken å slikke, bli slikket eller t partner skl barbere seg. De må jo være noe begge kan like. Personlig foretrekkker jeg at det er hårvekst der nede, det er naturlig, sexy og ikke i veien. Anonymkode: c37b8...d00 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 mjaus skrev (1 minutt siden): Nei, det er hans preferanser. Du kan ikke kreve at noen skal slikke deg For det var det ta skrev🤦🏼♀️ Rart, ja. Men det er vel sånn han er da. Tror det hadde vært turn off for meg om en mann ikke synes barberinga var bra nok. Hadde vært vanskelig å få lyst etter det selv om jeg glattbarberte. Anonymkode: 1f913...057 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 For en ekling. Hadde mista lysta på han tvert Anonymkode: cc29e...3ca 6
marleneK92 Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Nei, når personen skulle gjøre en handling for deg så ville han/hun ha å referansene sine møtt. Det kan ligge forskjellig ting bak dette. Kanskje han liker det sånn, kanskje han syns hår klør mot huden hans. Uansett sånn jeg ser det så er det en tjeneste for en tjeneste.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 Jeg synes ikke det er rart. Det er jo en ff, ikke en kjæreste. Anonymkode: 54333...b53 4
NysgjerrigPiken Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Jeg syns det er litt rart, mtp at du hadde barbert deg og det ikke var godt nok. Det er helt ok med preferanser, men personlig ville jeg syns hele fyren var litt turn off med en sånn kommentar. Da er det så tydelig at dette er en «tjeneste» han er villig til å gjøre forutsatt glattbarbering. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Nei, det er ikke rart når du sier ja til skit-relasjoner med personer som ser ned på deg. Han har ingen respekt for deg, siden han aldri ville vært din kjæreste. Derfor spør han om sånt. Anonymkode: fb1d9...a25 1
NysgjerrigPiken Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke rart når du sier ja til skit-relasjoner med personer som ser ned på deg. Han har ingen respekt for deg, siden han aldri ville vært din kjæreste. Derfor spør han om sånt. Anonymkode: fb1d9...a25 Her var det mange antakelser. Man kan ha mange ulike relasjoner der man respekterer hverandre, og det finnes nok av kjærester der ute som mangler respekt for partneren sin. Jeg har full respekt for min ff, og vet at han respekterer meg (ellers ville relasjonen vært uaktuell for meg), selv om ingen av oss er interessert i å bli kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #12 Skrevet 15. januar 2021 Det er mange grunner til å ønske bort hårene. Selv ville jeg også "krevd" at de var borte før jeg skulle utføre oralsex. En ting er at jeg liker hvordan det ser ut, men hovedgrunnen er fordi det er så utrolig irriterende å få hår i munnen, særlig når det blir sittende på tunga. Lite sexy å begynne med spytting når man har hodet der nede, og jeg tror de fleste kjenner igjen følelsen av å ha hår eller lignende på tunga, som man føler bare må bort. Anonymkode: 28a7b...6fa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #13 Skrevet 15. januar 2021 Det er egentlig ikke så rart. Du kan selv tenke deg hvordan det er å slikke noen når de er veldig hårete. Det lukter også litt mer. På en annen side er han temmelig prippen om litt hår gjør at han freaker ut. Jeg har aldri opplevd at menn syns det er ekkelt med stussa behåring der nede (da er hårene veldig korte, men ikke så korte at de stikker, korte nok til at de ikke er for lange men også myke). De slikker uten problemer. Personlig har jeg ikke noe imot kroppshår og krever ikke at mannen skal barbere seg, men vil gjerne at han stusser litt om det er mye hår. Om jeg skal slikke han bak slikker jeg selv om der er hår, men om det er en urskog der så er det greit at det blir fjernet. Du kan så klart bare si at nei, det er ikke aktuelt. Han får slikke slik det er eller så la være. Men høres ut som han vil slikke for din del og ikke sin egen. Anonymkode: 531c9...ed3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #14 Skrevet 15. januar 2021 En så fintfølende FF hadde ikke jeg giddet å beholde. Man skal jo ikke slikke der hårene er, og man skal ha veldig stor busk før det blir et problem. (Jeg er bifil, så jeg har prøvd begge deler.) Det siste året har jeg til tider hatt mer coronabusk enn jeg er komfortabel med, siden voksestedene har vært stengt/jeg forsøker å unngå dem om mulig, og har unnskyldt det litt ovenfor de jeg ligger med, men de har nå bare ledd og sagt at det der er ingenting/det er morsomt med variasjon og stupt ned og tatt for seg. Anonymkode: 96b27...ce3 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #15 Skrevet 15. januar 2021 Samboeren min slikker meg kun hvis jeg er helt glatt. En-to dager uten så stikker det og hvis det er masse hår liker han ikke håret han får i munnen. Han krever ikke at jeg barberer, men han slikker ikke hvis jeg ikke har gjort det. Det betyr at han slikker meg ca 1 gang i uka som funker helt fint. Anonymkode: 04971...f39 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #16 Skrevet 15. januar 2021 Tror jeg hadde mistet lysten om den som skulle gjøre det så tydelig utrykte at han gjør det for min del, og ikke sin egen del. Det er jo der tenninga er, at de gjør det fordi de liker det. Hvis det skulle være som en tjeneste for meg liksom, så hadde jeg aldri kunnet nytt det. Anonymkode: 1f913...057 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #17 Skrevet 15. januar 2021 Barberer ikke nedentil. Ingen som har klaget. Men nå klarer jeg meg fint uten å bli slikket. Det gir meg veldig lite Anonymkode: 67bdb...3bb
Bamseklemmer Skrevet 15. januar 2021 #18 Skrevet 15. januar 2021 Han burde heller ha hjulpet deg å ta resterende finnishen hvis du selv ikke var helt fornøyd... Snakk om korttenkt forfengelig latsabb, og dette vil du ha sex med? Unnskyld svaret, men det er bare noe jeg tenker om menn som ikke eier respekt for kvinner... 3
Mezzosoprena Skrevet 15. januar 2021 #19 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Greia er at jeg barberte meg i dag, men det var ikke bra nok. Jeg kan gå med på den, men det er ikke skog der nede. Jeg mp ha ny høvel, men jeg gjorde mitt beste. Men er det ikke rart at han krever at jeg må barbere meg før han slikker meg? Anonymkode: 615e9...4f4 Han kan ikke kreve at du barberer deg, men du kan heller ikke kreve at han slikker deg hvis du ikke gjør det...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #20 Skrevet 15. januar 2021 En ff er opptatt av det seksuelle produktet og kan derfor stille krav til kvaliteten på varene du tilbyr. Skaff deg en kjærest heller, han ville sleiket deg foran og bak og hele kroppen din uten spørsmål. Anonymkode: 54eb3...b15 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå